Koppel mobiel & thuis

  • 1 August 2023
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Ik heb al een tijdje een vraag uit zijn bij de servicedesk van T-Mobile dat het niet lukt om mijn account van mobiel en thuis te koppelen. Mij werd beloofd dat ik teruggebeld zou worden binnen 3 werkdagen, geduldig dat ik ben het is nu 4 weken geleden dat ik contact had daarover met de servicedesk en heb nog geen telefoontje van T-Mobile gehad hoe dit probleem op te lossen.
Is er hier iemand actief die me verder kan helpen, voor de T-Mobile medewerkers heb ik het referentienummer beschikbaar.

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hey @koos75, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wilde je accounts gaan ontkoppelen maar toen zag ik dat een collega dit al gedaan heeft. Als het goed is moet alles nu werken zoals het hoort! Kan je mij hiervan nog een terugkoppeling geven? 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @koos75 

Om mobiel en thuis in dezelfde My T-Mobile account te koppelen moeten beide abonnementen op jouw naam staan.

Indien bovenstaande wel het geval is, bij welke stap loop je vast en wat is de melding die je ziet?

Ik heb het hele verhaal al een keer uitgelegd aan de T-Mobile service desk, maar voor de helderheid zal ik het hier nog een keer uittikken.
Als ik mijn mobiel account wil toevoegen aan mijn thuis account krijg ik de volgende error:

Dit abonnement is al gekoppeld aan een ander My T-Mobile account. Wil je het abonnement liever koppelen aan je dit My T-Mobile account? Ontkoppel het abonnement dan eerst uit je bestaande account, voordat je de koppeling maakt met dit account.

Als ik mijn thuis account wil toevoegen aan mijn mobiel account krijg ik de volgende error:

Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.

In het verleden heb ik al eens eerder een koppeling tussen twee accounts gehad, ook een mobiel en een thuis abonnement, waarvan op een gegeven moment het thuis abonnement is opgezegd. het lijkt er op dat het bijbehorende account ergens op de achtergrond nu roet in het eten gooit, dat is iets wat alleen T-Mobile kan oplossen, ook al ben je hier superuser.

Reputatie 7
Badge +15

@koos75 

Op deze community kom je vooral andere klanten tegen die elkaar proberen te helpen maar er zijn ook moderators die reageren waar nodig.

Vroeger had ik hetzelfde probleem als bij jou, een moderator kon dit toen voor me oplossen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @koos75, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wilde je accounts gaan ontkoppelen maar toen zag ik dat een collega dit al gedaan heeft. Als het goed is moet alles nu werken zoals het hoort! Kan je mij hiervan nog een terugkoppeling geven? 

Reageer