Beantwoord

Koppelen abbonement lukt niet

  • 27 September 2023
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Ook hier lukt het niet om een Ben Abbonement toe te voegen aan een Internet + TV abbonement. Zowel in de app als in google chrome krijg ik na het invullen van de sms code de melding “Geen account gevonden”.

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 10 October 2023, 15:56

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @maxoss, sorry voor de late reactie; jouw topic was tussen wal en schip beland en heb ik nu handmatig op kunnen sporen na een moderatieronde. Het is niet mogelijk om een BEN-abonnement te linken aan een Mijn Odido account. 

Hier lukt het ook niet steeds foutmeldingen 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lilianw, het is niet mogelijk om een Ben® abonnement te koppelen aan Mijn Odido. Ben® heeft een eigen app. 

Hey tommy het gaat om een t mobile abonnement.

ik kan nu mijn tv zenders niet aanpassen dat kon met t mobile wel

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lilianw, ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je Internet + TV abonnement al gekoppeld staat aan dit e-mailadres: ********jers@t-mobilethuis.nl. Als je met dit e-mailadres inlogt kun je je abonnement bekijken!

 

Ja gelukt👍

Reageer