Koppelen abonnement lukt niet

  • 26 January 2024
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Het lukt mij niet op mijn thuis internet abonnement te koppelen. Sinds de overgang naar Odido heb ik hier problemen mee en kan ik dus niet mijn facturen online bekijken

Inmiddels heb ik geen mobiel abonnement meer (zakelijk abonnement gekregen), wellicht dat het hier fout gaat...

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @SirJxter 

Goed dat je aan de bel trekt. We hebben gemerkt dat het koppelen van Mijn Odido niet altijd goed gaat, in dit topic lees je hier meer over: Hulp bij Mijn Odido account koppelen | Odido community.

Geen zorgen, ik help je graag verder om dit op te lossen! Wil je mij in een privébericht je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan controleer ik gelijk of alles goed in het systeem staat. Wil je voor de zekerheid ook je zakelijke 06-nummer meesturen? 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @SirJxter 

Goed dat je aan de bel trekt. We hebben gemerkt dat het koppelen van Mijn Odido niet altijd goed gaat, in dit topic lees je hier meer over: Hulp bij Mijn Odido account koppelen | Odido community.

Geen zorgen, ik help je graag verder om dit op te lossen! Wil je mij in een privébericht je voorletters, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan controleer ik gelijk of alles goed in het systeem staat. Wil je voor de zekerheid ook je zakelijke 06-nummer meesturen? 

 

Reageer