koppelen accounts

  • 3 April 2023
  • 9 reacties
  • 93 Bekeken

Hallo,
Het lukt mij niet om mijn t mobile thuis ( internet / tv) te koppelen met het t mobile account van mijn vrouw (mobiele telefoon).

Mijn klantnummer TV / internet is :XXXX

Mijn klantnummer mobiele telefoon is : XXXX

 

Als ik de app download dan kom ik (met ons gezamenlijk email  adres) alleen op de gegevens van mijn vrouw haar mobiel uit.

Heb daar geprobeerd te koppelen maar hij herkent het adres dan niet.

 

Hoor graag…

 

Groet Aaldert Verhoeks XXXX

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Aaldert, welkom op onze Community!

 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat het abonnement gekoppeld staat met dit e-mailadres: **********eks9@gmail.com. Als je met dit e-mailadres inlogt en vervolgens op “Ik heb nog geen abonnement” klikt, vervolgens het T-Mobile Thuis Abonnement toevoegd, zou hij het moeten doen! Ik kan dit e-mailadres ook voor je wijzigen, als je er zelf in komt, kan je dat ook gemakkelijk in de My T-Mobile omgeving. Wil je mij laten weten of dit is gelukt? Talk soon.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Aaldert, welkom op onze Community!

 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat het abonnement gekoppeld staat met dit e-mailadres: **********eks9@gmail.com. Als je met dit e-mailadres inlogt en vervolgens op “Ik heb nog geen abonnement” klikt, vervolgens het T-Mobile Thuis Abonnement toevoegd, zou hij het moeten doen! Ik kan dit e-mailadres ook voor je wijzigen, als je er zelf in komt, kan je dat ook gemakkelijk in de My T-Mobile omgeving. Wil je mij laten weten of dit is gelukt? Talk soon.

Hallo Tommie,
Wanneer ik “ik heb nog een abonnement” en dan “thuis vast”  aan klik dan zegt hij “we hebben niets gevonden binnen onze systemen wat overeenkomt met het adres en geboorte datum.

 

Dit zal komen doordat het t mobile thuis (internet+tv) op mijn naam en geboortedatum staat… Ons email adres is hetzelfde alsmede onze achternaam.

Ik kan hierdoor niet inloggen in mijn eigen omgeving (klantnummer XXXX).

 

Hoor graag..

Mvgr.Aaldert Verhoeks 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aaldert, bedankt voor de snelle reactie. De e-mail die je hebt gekregen met een code kan je als niet verzonden beschouwen. Ik heb zojuist je eigen e-mailadres ontkoppelt aan je My T-Mobile Thuis. Kan je het abonnement nu proberen te koppelen aan jullie gezamelijke e-mail? Als het goed is moet hij het nu wel doen. Zo niet, geef maar een gil!

When I try to couple my-T-mobile-thuis subscription to my existing T-mobile account I keep getting this message


Er is iets fout gegaan.

We zullen de fout zo snel mogelijk herstellen. In de tussentijd kun je de klantenservice bereiken via 0800-0092 (gratis).

Hallo Tommie 
Als ik inlog bij T-mobile dan kom ik aan in het account van mijn vrouw ( mobiel nummer 06-xxxxx676 klant nummer 117935049
Om hierin te komen gebruik ik ons gezamenlijk emailadres xxxxxxxxxhoeks@gmail.com
 

Bij het toevoegen zegt hij nog steeds niks te vinden op het adres Basalt..

 


 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Aaldert ,

Zou je voortaan geen telefoonnummer en andere gevoelige informatie in deze community willen delen.
Je kan deze gegevens binnen een uur nog zelf bewerken, ga naar je berichtje met deze gegevens en klik op de drie puntjes rechts onderin en kies daarna bewerken, haal de gegevens weg en klik daarna op opslaan.
Er kijken op deze openbare community ook mensen mee met minder goede bedoelingen.😉
Je kan eventueel wel je klantnummer ingeven onder je eigen profiel. Deze gegevens kunnen alleen de moderatoren zien.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Giorgio79 welcome to our Community!

Good of you to raise this matter. We are currently working hard to resolve this error message. We don't know exactly what is going on yet. Apologies for the inconvenience.

Halli Tommie,

Alles geprobeerd… Lukt nog steeds niet. 

Via de app kom ik ondanks het ingeven van een ander email bij het aanmaken van een nieuw account uit bij adres gegevens. Wanneer ik die invul stuurt hij een code naar mijn zoon zijn email en niet naar het andere email adres die ik heb opgegeven…

Ik geef het op. Duurt me te lang om een paar abonnementen op het zelfde adres te koppelen…

(2 x mobiel en 1 x thuis tv en internet).

 

Jammer...Als het nodig is ivm upgraden van mijn abonnement dan bel ik nog wel een x...misschien dat het dan lukt..

 

Groet Aaldert 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Aaldert, wil je mij een privébericht sturen met alle gegevens die bij elkaar horen, onder elkaar? Dus de juiste gegevens bij de juiste abonnementen. Het is namelijk niet handig om ze hier openbaar te delen. Ik zie veel verschillende gegevens voorbij komen en volgens mij staat alles door elkaar in het systeem. Ik help je hier graag mee om dit goed te zetten. Ik kan echter alleen je gegevens wijzigen van het thuis abonnement, als er iets niet goed staat bij je mobiele abonnement moet ik dit doorzetten naar mijn collega's. Hoor graag van je!

Reageer