-
-
Doet lekker mee
-
3 reacties
Hallo,
Het lukt mij niet om mijn t mobile thuis ( internet / tv) te koppelen met het t mobile account van mijn vrouw (mobiele telefoon).
Mijn klantnummer TV / internet is :XXXX
Mijn klantnummer mobiele telefoon is : XXXX
Als ik de app download dan kom ik (met ons gezamenlijk email adres) alleen op de gegevens van mijn vrouw haar mobiel uit.
Heb daar geprobeerd te koppelen maar hij herkent het adres dan niet.
Hoor graag…
Groet Aaldert Verhoeks XXXX
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Hoi @Aaldert, welkom op onze Community!
Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat het abonnement gekoppeld staat met dit e-mailadres: **********eks9@gmail.com. Als je met dit e-mailadres inlogt en vervolgens op “Ik heb nog geen abonnement” klikt, vervolgens het T-Mobile Thuis Abonnement toevoegd, zou hij het moeten doen! Ik kan dit e-mailadres ook voor je wijzigen, als je er zelf in komt, kan je dat ook gemakkelijk in de My T-Mobile omgeving. Wil je mij laten weten of dit is gelukt? Talk soon.
Bekijk origineel