Beantwoord

Koppelen internet thuis abo lukt niet

  • 30 December 2023
  • 10 reacties
  • 88 Bekeken

Als ik in de Odido app kies om een bestaand abo te koppelen en dan kies internet dan geeft ie aan: onbekend adres. 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 2 January 2024, 11:04

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @JeromeSpaanjaars, om een abonnement te kunnen koppelen aan een bestaand mijn Odido account, moeten alle gegevens precies overeenkomen met het al gekoppelde abonnement. Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat de voorletters van het Internet abonnement en het mobiele abonnement niet helemaal overeen komen. Dit heb ik direct voor je aangepast, waardoor het nu helemaal goed staat. Zou je willen proberen om het abonnement opnieuw te koppelen en laat je het me weten als het gelukt is? 

Beste Nora

Het lukt nog steeds niet. Zelfde probleem.. 

 

Reputatie 6
Badge +2

@JeromeSpaanjaars Goed dat je nogmaals aan de bel trekt! Het lijkt er op dat er een inactief account is samengevoegd met jouw huidige account in ons achterliggende systeem. Ik heb direct een ticket aangemaakt naar mijn collega’s van de Back Office. Ik weet zeker dat zij dit zo snel mogelijk voor jou zullen oplossen! 

Hoe staan we er voor? 

Reputatie 6
Badge +2

@JeromeSpaanjaars Ik ben direct het systeem voor je ingedoken om te kijken of er al een update is. Echter kom ik er achter dat ik de zaak naar de verkeerde afdeling heb doorgezet, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb nu de juiste afdeling aangeschoten. Ik weet zeker dat dit snel wordt opgelost! 

Nog nieuws.? 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @JeromeSpaanjaars, ik heb het meteen nagekeken! Op dit moment is er nog geen nieuws. Maar zodra dit het geval is, zul je het van ons horen! Groetjes, Ishana

Wat een snelheid van oplossen van problemen bij odido... Not

Net nog eens geprobeerd en nu lukt het inderdaad om het internet abo te koppelen in de app. Dank! 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @JeromeSpaanjaars, super fijn dat het gelukt is! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer