Koppelen Mijn Odido oud abonnement

  • 21 March 2024
  • 1 reactie
  • 7 Bekeken

Wij krijgen volgende week internet, dit is gekoppeld aan een email adres waar ik mijn vorige mobiele abonement bij odido op had, maar dit abbonnement heb ik niet meer. Nu heb ik op ons adres nog wel een mobiel abbonement maar dit is gekoppeld aan een ander email adres. Nu wil het internet en mobiel abbonement graag koppelen aan 1 email adres. dit lukt mij niet want ik krijg steeds de melding dat er nog wel een oud abbonement zit aan mijn email adres terwijl ik em heb verwijderd. 

Telefonisch en via de chat zijn jullie onbereikbaar.

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @mironline, goed dat je hier aandacht voor vraagt, ik heb je graag om de puzzelstukjes met elkaar te verbinden! Ik zie dat het je inmiddels is gelukt om je Internet + TV abonnement te koppelen. Zou je het mobiele nummer waar het om gaat kunnen toevoegen aan je profiel? Hiermee kan ik het Mobiele account voor je verwijderen zodat je het kan koppelen aan je Internet + TV abonnement.

Ik grijp graag voor je in! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @mironline, goed dat je hier aandacht voor vraagt, ik heb je graag om de puzzelstukjes met elkaar te verbinden! Ik zie dat het je inmiddels is gelukt om je Internet + TV abonnement te koppelen. Zou je het mobiele nummer waar het om gaat kunnen toevoegen aan je profiel? Hiermee kan ik het Mobiele account voor je verwijderen zodat je het kan koppelen aan je Internet + TV abonnement.

Ik grijp graag voor je in! 😄

Reageer