Beantwoord

Koppelen mobiel en thuis abonnementen onmogelijk door bug bij inloggen

  • 15 February 2023
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Hallo,

 

Steeds als ik wil inloggen krijg ik de melding dat ik mijn Thuis en Mobiel abonnement moet koppelen. Als ik dan op de knop om te koppelen klik moet ik weer opnieuw inloggen. Vervolgens krijg ik weer opnieuw de melding met de koppelen-knop. Zo gaat het steeds in een cirkel.

Ik wil dit graag koppelen, maar op deze manier kan het natuurlijk nooit. Wat gaat er mis en hoe kan ik dit alsnog regelen?

icon

Beste antwoord door geboersma 16 February 2023, 14:18

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @geboersma 

Ik heb dit ook even getest met een nieuwe T-Mobile account maar nadat ik op koppelen klik kan ik gewoon het soort abonnement kiezen dus het werkt prima.

Helpt een andere browser of cache legen misschien? Via een andere apparaat zou je het ook nog kunnen probeeren.

Hallo @geboersma 

Ik heb dit ook even getest met een nieuwe T-Mobile account maar nadat ik op koppelen klik kan ik gewoon het soort abonnement kiezen dus het werkt prima.

Helpt een andere browser of cache legen misschien? Via een andere apparaat zou je het ook nog kunnen probeeren.

Hi, het is inmiddels opgelost met hulp van de helpdesk. Mijn abonnementen waren al gekoppeld, maar er was iets nog niet helemaal in orde. Nu wel!

Reageer