Koppelen Thuis abonnement lukt niet

  • 1 March 2023
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Hallo iedereen,

Het lukt mij helaas niet om mijn T-Mobile Thuis abonnement te koppelen aan mijn My T-Mobile account. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat het te maken heeft met dat mijn account nog stamt uit de tijd dat ik een 4G voor Thuis abonnement had.

Als iemand van de klantenservice zo vriendelijk zou willen zijn om dit even voor me recht te trekken, zou dat helemaal geweldig zijn :)

Met vriendelijke groet,

Dennis

 

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @Denzo, je hebt absoluut een uitstekend voorgevoel, super! 😃 Ik ben meteen voor je aan de slag geweest en ik heb alle voorgaande koppelingen ongedaan gemaakt. Graag wil ik je vragen om een account aan te maken via deze link: My T-Mobile account aanmaken. Hierna kan je volledig van je My T-Mobile Account gebruik maken.

Ik wens je nog veel plezier met het account toe!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Denzo, je hebt absoluut een uitstekend voorgevoel, super! 😃 Ik ben meteen voor je aan de slag geweest en ik heb alle voorgaande koppelingen ongedaan gemaakt. Graag wil ik je vragen om een account aan te maken via deze link: My T-Mobile account aanmaken. Hierna kan je volledig van je My T-Mobile Account gebruik maken.

Ik wens je nog veel plezier met het account toe!

Hoi @Denzo, je hebt absoluut een uitstekend voorgevoel, super! 😃 Ik ben meteen voor je aan de slag geweest en ik heb alle voorgaande koppelingen ongedaan gemaakt. Graag wil ik je vragen om een account aan te maken via deze link: My T-Mobile account aanmaken. Hierna kan je volledig van je My T-Mobile Account gebruik maken.

Ik wens je nog veel plezier met het account toe!

 

Bedankt Cal! Ik loop echter tegen de volgende foutmelding aan als ik dat wil doen:

Dit e-mailadres staat al gekoppeld aan een ander My T-Mobile account. Voeg je nieuwe abonnement toe aan het bestaande account of wijzig het e-mailadres dat staat gekoppeld aan je andere account. Probeer je een zakelijk account aan te maken? Gebruik dan een ander e-mailadres dan je gebruikt voor je particuliere account.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Denzo, ik ben gelijk voor je gaan kijken en vind het een apart verhaal. Ik heb dit doorgespeeld naar onze techneuten. Zij gaan een kijkje nemen. Ik houd je op de hoogte! 

@Tommie alvast heel erg bedankt!

Een kleine update die wellicht nuttig kan zijn voor de speurneuzen die dit uit mogen zoeken:

ik heb op hetzelfde emailadres een account bij Tele2 voor mijn mobiel abonnement, en daar lukt het mij plotseling ook niet meer om daar in te loggen. Ik weet niet of jullie systemen inmiddels al zo ver met elkaar verweven zijn dat het bij beide problemen op kan leveren.

Als ik nog dingen voor jullie kan doen om het speuren naar de bug eenvoudiger te maken (iets testen, aanvullende informatie aanleveren) dan hoor ik het graag. Als software engineer zijnde weet ik hoe lastig het soms kan zijn ;)

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Denzo, ik kan voor Tele2 niks voor je doen. Kan je dit bij hun Community aankaarten: Tele2 Community. Zij helpen je daar graag verder!

Reageer