Beantwoord

Koppelen thuis abonnement lukt niet

  • 4 September 2023
  • 28 reacties
  • 666 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

Als ik in mijn account mijnT-mobile thuis abonnement wil toevoegen lukt dit niet. Ik probeer dit als volgt:

-Ik klik op de optie ‘Ik heb nog een abonnement’;

-Dan kies ik voor Thuis;

-Ik voer de code die ik per email heb ontvangen in;

Dan krijg ik de volgende foutmelding ‘Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens’.

Ik vermoed dat dit komt doordat ik een oud Thuis abonnement heb op hetzelfde emailadres.

Ik heb andere oplossingen geprobeerd uit eerdere topics zoals het resetten van wachtwoord, maar dat helpt niet.

icon

Beste antwoord door anoniemanoe 4 September 2023, 17:07

Bekijk origineel

28 reacties

Reputatie 1

@Tommie ik zie dat jij in een andere topic dit probleem hebt verholpen voor een andere klant:

Koppelen Thuis abonnement lukt niet | T-Mobile Community 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @anoniemanoe, ik help je hier natuurlijk graag mee!

Echter zie ik dat je al een account hebt waar je T-Mobile Thuis Abonnement mee gekoppeld is. Je account op My T-Mobile is ook gekoppeld aan hetzelfde e-mailadres die je voor de Community gebruikt. Ook zie ik dat je vandaag voor het laatst hebt ingelogd. Wat lukt er precies niet?

Reputatie 1

@Tommie Er zijn nu twee mobiele abonnementen en 2 prepaid nummers gekoppeld aan mijn account, maar niet mijn T-mobile Thuis. Dit wil ik graag aan toevoegen.

Het T-mobilethuis abonnement ‘zie privé-bericht’ dient ontkoppeld te worden. Dit is het oude abonnement. Het nieuwe ‘zie privé-bericht’ dient gekoppeld te worden.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @anoniemanoe, ik heb zojuist je Thuis Abonnement ontkoppeld. Lukt het nu om het abonnement toe te voegen? 

Reputatie 1

Hi @anoniemanoe, ik heb zojuist je Thuis Abonnement ontkoppeld. Lukt het nu om het abonnement toe te voegen? 

 

Hallo @Tommie Super bedankt. Het koppelen is gelukt!

Reputatie 7
Badge +9

@anoniemanoe superfijn om te horen, ik wens je nog een fijne avond!

Reputatie 1

@Tommie jij ook een fijne avond en nogmaals bedankt.

@Tommie van Odido 

Hallo Tommie,

Je hebt me pas geholpen toen ik niet kon inloggen omdat mijn e-mailadres niet herkend werd. Nu stuit ik op het volgende probleem:

T-Mobile en Tele2 zijn samen “Odido geworden". Ik heb de Odido app gedownload en kon daar gewoon inloggen met mijn T-Mobile gegevens. Als ik inlog via de PC krijg ik melding dat ik 2 accounts heb die niet gekoppeld kunnen worden. (Die van T-Mobile en die van Tele2) omdat deze hetzelfde e-mailadres hebben. Vanaf het moment dat ik ben ingelogd op Odido (T-mobile account) kon ik niet meer inloggen op mijn Tele2 account. Niet via de PC en niet via de app. Odido geeft 2 oplossingen hiervoor: 1: bij 1 account mijn e-mailadres aanpassen. Dit is voor mij geen optie. 2: 1 account loskoppen??. Als ik er voor kies om mijn Tele2 account los te koppelen krijg ik de waarschuwing dat ik dat account helemaal verwijder en deze niet meer kan gebruiken.

Als ik via de PC wil inloggen bij Tele2 kies ik voor ‘mobiel abonnement”. Hierna word ik doorgestuurd naar de inlogpagina van Odido, waar ik alleen mijn T-Mobile gegevens kan inzien. De Tele2 app vraagt of ik de Odido wil downloaden. Dit doe ik niet want dan kom ik weer alleen bij m’n T-Mobile gegevens. Als ik kies voor “herinner me later” dan opent de Tele2 app met een bevroren Tele2 scherm.

Ik wil graag inloggen met mijn T-Mobile gegevens en het Tele2 account er aan toevoegen zodat ik beide gegevens via mijn T-Mobile account (Odido account) kan inzien.

Is dit te regelen?

 

m.vr.gr,

Wim A

Hallo Tommie,

Inmiddels heb ik het account bij Tele2 toch verwijderd. Ik kom nu een stapje verder. Als ik aangeef dat ik een account (mobiel) wil toevoegen dan moet ik mijn telefoonnummer invoeren. Hierna ontvang ik een verificatiecode. Als ik de verificatiecode daarna invul krijg ik de melding: Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw.

Ik hoop dat je een oplossing weet voor dit probleem.

Gr, Wim A

Ik heb precies hetzelfde probleem als Wim.A.

De verificatiecode die naar mijn mobiel verstuurd wordt om mijn tele-2 abonnement toe te voegen aan mijn Odido omgeving wordt niet geaccepteerd. Ook in mijn browser verschijnt “Er is een fout opgetreden. Probeer het later opnieuw”.

Mijn vraag aan Odido is: Wanneer is “later” naar verwachting?

Gr, Marty

Update:

Inmiddels ben ik een stukje verder gekomen. Bij Tele2 heb ik mijn e-mailadres veranderd. Ik heb nu 2 accounts bij Odido. Dit werkt op zich wel goed maar ik heb liever dat ik met één account beide abonnementen zie. Zowel die van Tele2 als die van T-Mobile. Nu is het zo dat ik in de  odido app steeds van gebruiker moet wisselen als ik beide abonnementen wil bekijken. Is het mogelijk om op een of andere manier mijn account in te stellen zodat ik met 1 e-mailadres beide abonnementen in beeld krijg?

 

gr, Wim

Goed bezig Wim!

Op zich een prima tijdelijke workaround gemaakt!

Odido moet mijns inziens zo snel mogelijk aan de slag om ervoor te zorgen dat we mijn z'n allen beide abonnementen in onze Odido app zien onder één gebruikersnaam/ e-mail adres. Moet toch niet zo moeilijk zijn zou je zeggen.

Als het probleem met het verificatieproces via de mobiele telefoon door Odido wordt opgelost dan zijn we er denk ik.

Kom op Odido, doe je best!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Wim.A & @MultiMarty, sinds de overgang naar Odido zijn er inderdaad was issue's met het koppelen van Tele2 en Odido Internet + TV Abonnementen. Ik ga het volgende voor jullie doen: Ik ontkoppel al jullie abonnementen. Na +/- een uur zouden jullie je accounts moeten kunnen koppelen aan je huidige account. Het systeem heeft wat tijd nodig om dit te verwerken maar dit moet als het goed is lukken. Ik heb dit meteen voor jullie in gang gezet, zouden jullie na ongeveer een uur kunnen inloggen en beide abonnementen kunnen proberen te koppelen? Zouden jullie mij dan ook een terugkoppeling willen geven? Alvast bedankt!

Beste Tommie,

Bij mij is het nu gelukt.

Bedankt voor je snelle hulp! Dank!

mvg,

Marty

Hallo Tommie,

Helaas is het verkeerd gegaan. Ik stuur je een privebericht

 

gr, Wim A

Tommie,

Als ik inlog met mijn standaard e-mailadres krijg ik netjes een verificatie sms. Als ik deze invul moet ik gaat de inlog goed maar moet ik een abonnement koppelen. Hierbij moet ik mijn gegevens invoeren. Nadat ik mijn geboortedatum heb ingevoerd krijg ik het bericht dat er een verificatie e-mail wordt verstuurd. Helaas komt dit bericht niet bij mij binnen. Ik heb lange tijd met de servicedesk aan de lijn gezeten omdat ik ook niet meer kon inloggen op dit forum. Helaas konden ze mij niet helpen. Ik heb nu mijn tweede e-mailadres gebruikt om weer hier in te loggen. Hetzelfde e-mailadres wat ik gebruik om via Odido in te loggen in de tele2 omgeving. 

Kan je er voor zorgen dat ik via mijn 1e e-mailadres in de omgeving van T-Mobile kom?

ik zal je een privebericht sturen met mijn gegevens.

Gr, Wim

Reputatie 7
Badge +9

Hey @MultiMarty, dat is goed nieuws, ik ben blij dat het gewerkt heeft!

 

Hey @Wim A, ik heb zojuist antwoord gegeven op je privébericht.  

Reputatie 1

@Tommie van Odido mijn bestelling was geweigerd omdat eentje nog lopend was. Nu heb ik eindelijk een bestelling die wel is doorgezet, maar ervaar weer hetzelfde probleem met koppelen. 

Het T-mobilethuis abonnement ‘zie privé-bericht’ dient ontkoppeld te worden. Dit is het oude abonnement. Het nieuwe ‘zie privé-bericht’ dient gekoppeld te worden.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @anoniemanoe, ik heb meteen je e-mailadres bij je eerdere aanvragen verwijderd! 😊 Zou je het opnieuw willen proberen te koppelen? Groetjes, Ishana

Reputatie 1

@Ishana van Odido helaas krijg ik nog steeds de volgende foutmelding: "Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens". De niet actieve abonnement dient van mijn emailadres ontkoppeld te worden, dan kan ik pas de juiste koppelen. ik heb je een privebericht gestuurd met de klantnummers. Dank u wel.

Reputatie 1

Ik kan er nog steeds niet bij

Reputatie 7
Badge +9

Hey @anoniemanoe, we zijn direct voor je aan de slag gegaan en hebben al je Internet + TV abonnementen ontkoppeld. Kan je testen of je nu wel je abonnement kan koppelen? Wellicht moeten we al je abonnementen gaan loskoppelen om hem werkend te krijgen.  

Reputatie 1

@Tommie van Odido dank voor de snelle reactie. Helaas krijg ik nog steeds deze foutmelding "Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens". Alles ontkoppelen is prima, zolang het werkt. Dank je.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @anoniemanoe, bedankt voor je snelle reactie. We hebben al je abonnementen nu ontkoppeld. Zou je alles kunnen proberen te koppelen? Begin dan met je Internet + TV abonnement en daarna alle mobiele abonnementen. We zien graag of dit nu wel lukt! 

Reputatie 1

@Tommie van Odido. Lukt nog steeds niet. Ik heb eerst gekozen voor Thuis abonnement. Daarna mijn adres en geboortedatum en code ingevuld. Dat ging goed. Toen verschenen al mijn telefoonnummers weer, maar wederom zonder het Thuis abonnement. Als ik nu het Thuis abonnement wil koppelen, krijg ik weer een foutmelding

Reageer