Beantwoord

Korting bij Simpel abonnement

  • 27 November 2023
  • 3 reacties
  • 465 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Als je een abonnement voor internet (en tv) bij Odido afsluit, krijg je korting als je een mobiel abonnement bij Odido of Ben hebt. Geldt dit ook voor een Simpel abonnement? Zij horen toch ook bij Odido?

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 November 2023, 16:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @abdw18 

Simpel is overgenomen door Odido en ze maken ook gebruik van het Odido netwerk.

Er is momenteel nog geen klantvoordeel voor Simpel klanten die ook internet van Odido hebben, misschien dat dit in de toekomst veranderd.

Dat is erg jammer. Ik heb speciaal vanwege het klantvoordeel recentelijk gekozen voor een mobiel abonnement van Simpel. En ik heb toen een 2-jarig abonnement afgesloten, niet wetende dat het klantvoordeel niet geldt i.c.m. Simpel. En dat terwijl Simpel al vanaf 1 december 2020 officieel onderdeel uitmaakt van Odido. Bij de instellingen van de mobiele telefoon is ook te zien dat het functioneert op het mobiele telecommunicatienetwerk van T-Mobile NL

Kan Odido verklaren waarom er voor deze uitzondering is gekozen? Bestaat er misschien een oplossing voor dit ongelukkige probleem?
Ik hoor het graag.

Reputatie 7
Badge +14

Er staat nergens bij Odido internet of Simpel dat er wederzijds klantvoordeel is. De grootste reden is dat Simpel echt een "no frill"  aanbod is vanaf €3,50 per maand. Dat is gewoon standaard al rock bottom. 

Reageer