Beantwoord

Link inzage persoonsgegevens

  • 15 August 2022
  • 6 reacties
  • 101 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste Community,

Kan iemand de algemene link delen om alle persoonsgegevens te kunnen downloaden? Ondertussen hebben we wel een wachtwoord ontvangen per sms, maar geen inlognaam en ook geen link. 

Alvast bedankt.

Zie hieronder de instructie van de medewerker:

 

 

icon

Beste antwoord door Cristien 15 August 2022, 22:16

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Omta123  bedoel je Deze url?

Zoniet staat de url dan Hier bij?

Ik hoor graag of je zo verder komt.

Groetjes

Beste CrisTien,

Op beide pagina's staat géén link. Dank je voor een reactie. 

Groet

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Omta123  Als ik goed lees in jouw opening krijg je de link pas als je de gegevens hebt ingevuld. Waar gaat dit precies over? 
Anders moet je tot morgen wachten op de hulp van de moderators 

 

Hi CrisTien,

Dit gaat om inzage persoonsgegevens. Het formulier is ingevuld inclusief een kopie van mijn ID. Vervolgens hebben we dus onvolledig een reactie gekregen. Wachtwoord is verstrekt per sms. Inlognaam en link ontbreekt. 

In de inzage van persoonsgegevens zijn alle gespreknotities te vinden met de klantenservice. Het bevat het volledige dossier.  

Graag hoor ik meer. Dank voor de steun. 

Reputatie 7
Badge +14

Aha @Omta123  nu is het duidelijker. Is die mail met link ook niet in je spambox te vinden?

Morgen zijn de moderators er weer. Zij kunnen kijken of ze je verder kunnen helpen.

Voor nu slaap lekker.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Omta123, hier is geen algemene link voor; dat zou nogal vreemd zijn en tegen alle AVG-wetten ingaan! 😊

Als het goed is, heb je na het invullen van het formulier een link toegestuurd gekregen, mits je het formulier + kopie ID-bewijs naar het antwoordnummer hebt gestuurd. De verwerkingstijd van dit proces bedraagt doorgaans één maand, is die periode al verstreken?