Beantwoord

Loginpassword router klopt niet

  • 24 November 2023
  • 13 reacties
  • 633 Bekeken

Ik gebruik de Zyxel EX5601-T1. Achterop mijn router staat:

 

Username: admin

Login Password: ******** (voor de goede orde weggehaald. Ja, ik heb het goed getypt in het inlog scherm).

2 x contact gehad met de helpdesk en zij en de technische backoffice kunnen mijn niet het juiste Login geven.

Maar dat wachtwoord werkt niet.

icon

Beste antwoord door Sven-Odido 24 November 2023, 20:11

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @RoKo3059

Heb je al geprobeerd om het modem te resettten, mogelijk werkt het wachtwoord dan wel. 

 

Alles is al geprobeerd op aanwijzing van de helpdesk:  admin-admin, user-user, reset, stroom van de modem…… helpdesk en technische desk kunnen niet de modem op afstand resetten. Verzoek om nieuwe modem….

Reputatie 7
Badge +4

Hi @RoKo3059

Achter op het modem zit een reset knopje, als deze 10 seconden indrukt wordt het modem gereset. En dan zou het wachtwoord achterop de sticker moeten werken. 

Mocht het dan nog niet werken, zet dan je klantnummer in je profiel, dan kijk ik even wat vanuit hier kan doen. 

reset uitgevoerd. geen veranderingen

Reputatie 7
Badge +4

Hi @RoKo3059,

Mocht het dan nog niet werken, zet dan je klantnummer in je profiel, dan kijk ik even wat vanuit hier kan doen. 

Klantnummer staat inmiddels in mijn profiel opgeslagen

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb het wachtwoord opnieuw ingesteld als dezelfde op de sticker achterop. Heb hem voor de zekerheid ook in een privebericht gestuurd naar je. 

Kan je het nogmaals proberen met dat wachtworod 

 

Sven,

Ik heb geen bericht ontvangen. Waar heb je deze naar toe gestuurd?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @RoKo3059, je kan jouw privéberichten vinden door rechtsboven op jouw profielfoto te klikken en vervolgens op ‘Privéberichten’ te klikken! 

Thanks,

Alles is toegankelijk

 

Ik heb het wachtwoord opnieuw ingesteld als dezelfde op de sticker achterop. Heb hem voor de zekerheid ook in een privebericht gestuurd naar je. 

Kan je het nogmaals proberen met dat wachtworod 

 

goede morgen Sven,

 

Router hapert, harde reset gegeven.. nu werkt basis username (admin) + WW standaard en eigen  niet meer.

 

Ik heb het wachtwoord opnieuw ingesteld als dezelfde op de sticker achterop. Heb hem voor de zekerheid ook in een privebericht gestuurd naar je. 

Kan je het nogmaals proberen met dat wachtworod 

 

goede morgen Sven,

 

Router hapert, harde reset gegeven.. nu werkt basis username (admin) + WW standaard en eigen  niet meer.

ook is de 5G connectie weggevallen

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RoKo3059, goed dat je hiervoor opnieuw aan de bel trekt.

Ik zie dat je nog een oude DrayTek in bezit hebt. Ik stuur je graag een nieuw modem op, hiervoor dient wel een monteur langs te komen om het mediaconverter te installeren. Zal ik dit meteen voor je in gang zetten? Dan is dit issue direct opgelost!

Reageer