Beantwoord

Mail automatisch incasso stopzetten

  • 11 April 2023
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

Ik krijg maandelijks een mail dat het automatisch incasso wordt afgeschreven. De mail is overbodig, hoe zet ik de mail stop? Bij andere bedrijven krijg je ook niet elke maand mail dat een automatisch incasso doorloopt.

icon

Beste antwoord door Cristien 11 April 2023, 15:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @lmgrijpma  Die mail kan je in je TM account stopzetten.

Kies hoe je jouw factuur wil ontvangen bij facturen en zet dat op “in my T-mobile. 
Loop zelf even al de stappen door om te kijken of alles goed staat en zet je mail uit.

Let er wel op dat je dan zelf regelmatig je eventueel extra kosten en datum van afschrijving 

in de gaten moet houden.

 

Succes

Bedankt voor je antwoord. Fijn dat het in ieder geval kan. Ik kan alleen nergens de optie vinden, waar staat dit precies? Bij facturen heb ik alleen de optie om mijn iban of de afschrijfdatum te wijzigen. In de rest van mijn account kan ik de optie ook niet ergens vinden. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @lmgrijpma, heb jij toevallig ook een My-account geregistreerd voor jouw mobiele abonnement of is dat geen T-Mobile telefoonnummer?

Hallo. Nee ik heb geen mobiel abonnement bij Tmobile, wel bij Ben. Ook wel voordeel met dit Ben abonnement en Tmobile mobiel zakelijk abonnement van mijn partner. Maar de factuur mails krijg ik voor het thuisabonnement (en ook voor Ben mobiel, maar daar staat onderin de mail dat ik die servicemail niet kan uitzetten).

Reputatie 7
Badge +9

Hi @lmgrijpma, op dit moment is dit alleen mogelijk met een mobiel abonnement. Ze zijn aan het onderzoeken of dit mogelijk gemaakt kan worden voor T-Mobile Thuis Abonnementen. 

Reageer