Beantwoord

Media converter

  • 8 November 2023
  • 17 reacties
  • 224 Bekeken

Reputatie 3

Hallo,

Vandaag nieuwe modem gekregen de T54

kan ik de oude media converter die ik bij de T50 gebruikte ook gebruiken.

Fishermann.

icon

Beste antwoord door Fishermann 9 November 2023, 10:36

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Fishermann 

Dat kan zeker!

Reputatie 7
Badge +16

Een duidelijker antwoord kan niet! 😁👍 Mocht je nog vragen aan ons hebben, laat het weten. Veel plezier met de verbinding!

Reputatie 3

Hoi Jason,

Kan ik de nieuwe retour zenden

in plaats van de De oude media converter. 

Fishermann.

Reputatie 3

Hoi,

Het werkt, nu afzonderlijke apparaten instellen.

Fishermann.

Reputatie 7
Badge +16

Kun je de nieuwe nog heel even in bezit houden? Mocht er aan de administratieve kant onverhoopt iets misgaan, kunnen we dat corrigeren op locatie. Fijn dat het werkt trouwens, dat is goed nieuws! 

Reputatie 3

Hoi,

Krijg ik één dezer dagen bericht 

als ik de nieuwe of de oude media-converter moet terug sturen.

Fishermann.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Fishermann 

Voor een mediaconverter krijg je geen email om hem te retourneren omdat een mediaconverter onder accessoires valt maar ze willen hem wel graag terug.

Je kan hem in een doos doen met een briefje met je gegevens erbij en bij DHL aangeven dat hij naar Odido moet.

Reputatie 3

Heb een nieuwe modem, media-converter , en 2 wifi-punten gekregen , heb de modem op de oude media-converter aangesloten,

vandaar mijn vraag.

Fishermann.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Fishermann, ik wil je vriendelijk verzoeken de nieuwe converter nog even te houden. Mocht er administratief iets niet in orde zijn - dat zal niet maar in het onverhoopte geval van wel - dan kunnen we dit herstellen met de aanwezige apparatuur. Wat betreft het vorige modem: deze kan geretourneerd worden op de manier waarop dit toegestuurd is per e-mail - evenals de oude wifipunten. Dit staat in de e-mail die wij op 1 november verstuurd hebben en jij omstreeks 21:04 moet hebben ontvangen.

Reputatie 3

 

Jason,dank je wel voor je reactie 

Helaas kan ik de betreffende email niet terug vinden,is het ook mogelijk om de email nog een keer te sturen.

Fishermann.

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb de e-mail zojuist opnieuw verzonden @Fishermann

Reputatie 3

Dank je wel voor de service.

Reputatie 3

Hoi,

Heb alles op gestuurd,ook een Digitale afgifte gekregen als bevestiging.

Krijg je ook  e-mail als het verwerkt is bij Odido.

Fishermann.

Reputatie 4

Vermoedelijk niet.

Gewoon goed bewaren.

Bij vragen of mail dat je nog moet betalen hier melden.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Fishermann 

Voor de Zyxel-T50 en WiFi punten krijg je wel een bevestiging wanneer het apparatuur is ontvangen.

Reputatie 3

Dank je wel voor je reactie.

Reputatie 4

Oke, dan heb ik het mis. Dat ander stukje voorloper doet dat zeker niet ondanks een briefje erbij met het verzoek om alstublieft een ontvangstbewijs te sturen. Tele2 bedoel ik. Die reageren gewoon niet.

Reageer