Beantwoord

met spoed iemand van T-Mobile thuis gezocht

  • 1 September 2023
  • 4 reacties
  • 180 Bekeken

Sinds 17:21 ligt mijn glasvezel internet er uit.. ik heb al gebeld met de klantenservice.. maar die wilt een monteur langs sturen.. maar ik heb gewoon licht. Ik heb gevraagd of hij de linecard wilt controleren of daar iets fout in gaat.. Maar daar lulde hij omheen.. 

 

ik ben opzoek naar iemand van t-mobile die serieus iets kan.. en dieper kan kan kijken dan iemand van de klanten service!! 
 

 

icon

Beste antwoord door Duketown-NL 2 September 2023, 23:50

Bekijk origineel

4 reacties

@aldwinve omgeving Den Bosch toevallig? Bij mij en twee anderen in deze regio precies hetzelfde probleem. Zelf niet in staat om te bellen ivm dochtertje dat naar eten en naar bed moet. 

 

@aldwinve omgeving Den Bosch toevallig? Bij mij en twee anderen in deze regio precies hetzelfde probleem. Zelf niet in staat om te bellen ivm dochtertje dat naar eten en naar bed moet. 

Hier het zelfde probleem in Den Bosch. Ik heb contact met de klantenservice gehad en die geeft aan dat het een storing aan hun kant is.

Reputatie 7
Badge +8

@Duketown-NL We hadden gisteren inderdaad een algemeen probleem in regio Den Bosch. Het probleem is gisteren rond 20:00 verholpen. Mocht het bij jou nog niet werken, haal dan nog het modem en eventueel de media converter van de stroom. Hopelijk werkt alles hierna weer als een zonnetje! 😁

@Duketown-NL We hadden gisteren inderdaad een algemeen probleem in regio Den Bosch. Het probleem is gisteren rond 20:00 verholpen. Mocht het bij jou nog niet werken, haal dan nog het modem en eventueel de media converter van de stroom. Hopelijk werkt alles hierna weer als een zonnetje! 😁

Hoi Demi,

Het is idd rond die tijd verholpen. Wel zou het handig zijn dat het in het vervolg gecommuniceerd wordt via jullie website. Dan had ik niet 45+ minuten in de wacht hoeven staan. De storing was volgens jullie medewerker al langer als een uur bekend bij T-mobile.

Reageer