Hallo t-mobile!
Ik ben onlangs gemigreerd van tele2 naar t-mobile thuis vanwege het uitfaseren van de koper dsl verbindingen in mijn woonplaats. Ik heb nu lekker snel glasvezel internet!
Alleen komt al mijn communicatie voor t-mobile thuis op een verkeerd e-mail adres binnen, namelijk op mijn oude zonnet e-mail. Dat e-mail adres gaat binnen 180 dagen verdwijnen, dus daar kan de communicatie niet aan gekoppeld blijven.
Ik heb bij de overstap naar t-mobile wel mijn juiste gmail adres opgegeven. De t-mobile samenvatting en de akkoordverklaring kwamen juist op mijn gmail binnen, maar daarna kwam alle communicatie op mijn zonnet adres binnen. Ik neem aan dat dit vanwege het geautomatiseerde migratie proces komt, maar zoals gezegd moet de communicatie naar mijn gmail en niet naar mijn zonnet email.
Het lukt mij niet dit gewijzigd te krijgen in mijn my t-mobile. Die staat namelijk al correct aan mijn gmail adres gekoppeld, en als ik daar opnieuw het juiste e-mail adres invul bij e-mail adres wijzigen krijg ik de melding ‘er is niets gewijzigd’, wat natuurlijk ook klopt want het gmail adres daar staat al juist. Toch komt alle communicatie van no-reply@t-mobilethuis.nl en service@t-mobile.nl op het verkeerde adres, zonnet binnen.
Kunnen jullie ervoor zorgen dat al mijn communicatie voortaan binnenkomt op mijn gmail adres? (Let op, dit is het gmail adres waar mijn my t-mobile aan gekoppeld zit, dit is niet hetzelfde gmail adres waar mijn forum account aan gekoppeld zit!) Ik geef graag het juiste gmail adres in privébericht :)
Beste antwoord door Anonymous
Bekijk origineel