Mijn Odido - kan geen abonnement toevoegen

  • 21 September 2023
  • 1 reactie
  • 131 Bekeken

Hallo, wanneer ik mijn (TV internet) abonnement wil toevoegen aan de Odido app, staat er het volgende: Het inloggen is mislukt. Probeer het later nog eens. Ik wil heel graag mijn facturen kunnen zien, dus ik vind het belangrijk dat ik toegang heb tot deze app. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Melanie_Mike, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je abonnement wel gekoppeld is aan Mijn Odido. Hij staat gekoppeld aan dit e-mailadres wat je ook gerbruikt hebt voor onze Community. Kun je wel inloggen via de browser? Graag wil ik je vragen om het in de browser te tesen en daarna de app te verwijderen en opnieuw te downloaden. Lukt het dan wel om in te loggen?

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Melanie_Mike, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je abonnement wel gekoppeld is aan Mijn Odido. Hij staat gekoppeld aan dit e-mailadres wat je ook gerbruikt hebt voor onze Community. Kun je wel inloggen via de browser? Graag wil ik je vragen om het in de browser te tesen en daarna de app te verwijderen en opnieuw te downloaden. Lukt het dan wel om in te loggen?

Reageer