Modem op tijd binnen?

  • 8 January 2024
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Beste,

Ik had al een afspraak staan voor a.s. Zaterdag met een monteur die bij de nieuwe modem (ZyXel T-56) komt aansluiten.

Nu heb ik gisteren besloten dat ik de 8Gb/s Glasvezel snelheid wil en heb mijn snelheid en dus abonnement online gisternacht gewijzigd.

Nu heb ik hiervoor een ander type modem nodig zie ik (ZyXel T-75).

Mijn vraag en zorg, wordt deze op tijd geleverd voordat de monteur as zaterdag langs komt ? 
 

Ik kan in Mijn Odido zien dat dit in behandeling is. Maar nog niets verstuurd ? 
 

alvast dank ! 

Jason van Odido 3 maanden geleden

Hoi @pacokumar, de aansluiting voor de T-56 heeft voorrang op de verhoogde snelheid en daarmee het nog nieuwere modem (T-75). Je kunt pas over op de nieuwe snelheid zodra de installatie zaterdag verricht is. Ik kan deze ook niet cancelen omdat dit administratief niet meer mogelijk is. Zodra de T-56 geïnstalleerd is, loopt de aanvraag voor snelheidsverhoging automatisch door en wordt de T-75 opgestuurd - deze kun je dan simpel vervangen thuis. Als je daar nog hulp bij wenst, gaan we het op afstand uitleggen - dat komt helemaal goed! 😉

Het is misschien wat omslachtig, maar dit is hoe het aan de achterkant in ons systeem werkt. Het aansluitsysteem geeft de eerdere order altijd voorrang.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @pacokumar, de aansluiting voor de T-56 heeft voorrang op de verhoogde snelheid en daarmee het nog nieuwere modem (T-75). Je kunt pas over op de nieuwe snelheid zodra de installatie zaterdag verricht is. Ik kan deze ook niet cancelen omdat dit administratief niet meer mogelijk is. Zodra de T-56 geïnstalleerd is, loopt de aanvraag voor snelheidsverhoging automatisch door en wordt de T-75 opgestuurd - deze kun je dan simpel vervangen thuis. Als je daar nog hulp bij wenst, gaan we het op afstand uitleggen - dat komt helemaal goed! 😉

Het is misschien wat omslachtig, maar dit is hoe het aan de achterkant in ons systeem werkt. Het aansluitsysteem geeft de eerdere order altijd voorrang.

Reageer