-
-
heeft eerste post geplaatst
-
2 reacties
Beste,
Ik had al een afspraak staan voor a.s. Zaterdag met een monteur die bij de nieuwe modem (ZyXel T-56) komt aansluiten.
Nu heb ik gisteren besloten dat ik de 8Gb/s Glasvezel snelheid wil en heb mijn snelheid en dus abonnement online gisternacht gewijzigd.
Nu heb ik hiervoor een ander type modem nodig zie ik (ZyXel T-75).
Mijn vraag en zorg, wordt deze op tijd geleverd voordat de monteur as zaterdag langs komt ?
Ik kan in Mijn Odido zien dat dit in behandeling is. Maar nog niets verstuurd ?
alvast dank !
Hoi @pacokumar, de aansluiting voor de T-56 heeft voorrang op de verhoogde snelheid en daarmee het nog nieuwere modem (T-75). Je kunt pas over op de nieuwe snelheid zodra de installatie zaterdag verricht is. Ik kan deze ook niet cancelen omdat dit administratief niet meer mogelijk is. Zodra de T-56 geïnstalleerd is, loopt de aanvraag voor snelheidsverhoging automatisch door en wordt de T-75 opgestuurd - deze kun je dan simpel vervangen thuis. Als je daar nog hulp bij wenst, gaan we het op afstand uitleggen - dat komt helemaal goed!
Het is misschien wat omslachtig, maar dit is hoe het aan de achterkant in ons systeem werkt. Het aansluitsysteem geeft de eerdere order altijd voorrang.
Bekijk origineel