Moeite met Thuisabonnement toevoegen

  • 23 October 2023
  • 2 reacties
  • 18 Bekeken

Ik probeer momenteel mijn T-Mobile thuis abonnement toe te voegen aan mijn Odido account. De site herkent dat ik een actief abonnement op mijn adres heb maar vraagt nu om een verificatiecode die verstuurd is naar het emailadres waarmee ik mijn abonnement heb aangevraagt. Nu is het probleem dat dit mijn T-Mobile Thuis emailadres is waar ik tot geen enkele mogelijkheid meer toegang tot heb. 

Naar al mijn zoekmogelijkheden is het ook niet meer mogelijk om mijn wachtwoord voor dit adres aan te passen gezien dat voorheen via mijn T-mobile account moest welke nu niet meer beschikbaar is.

Hoe nu verder?

Bij voorbaat dank!

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hi @timklop, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en omdat er al een actief account is op jouw gmail account kan ik het e-mailadres niet wijzigen. Ik heb wel het wachtwoord veranderd van het t-mobilethuis.nl e-mailadres. Dit heb ik in een privébericht gestuurd. Zo kan je de koppeling maken en als het goed is kunnen we na de koppeling het e-mailadres wel wijzigen! Kun je de koppeling proberen te maken? 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @timklop ,

Volgens mij is je topic er tussen door geglipt. Graag breng ik dit topic onder de aandacht van een moderator. Wil je alvast je klantnummer in je profiel zetten?
Hierdoor kan de moderator je beter helpen.
Hoi @Tommie van Odido , kan jij verder helpen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @timklop, welkom op onze Community!

Ik ben meteen voor je gaan kijken en omdat er al een actief account is op jouw gmail account kan ik het e-mailadres niet wijzigen. Ik heb wel het wachtwoord veranderd van het t-mobilethuis.nl e-mailadres. Dit heb ik in een privébericht gestuurd. Zo kan je de koppeling maken en als het goed is kunnen we na de koppeling het e-mailadres wel wijzigen! Kun je de koppeling proberen te maken? 

Reageer