Beantwoord

Niet mogelijk om tele2 abonnement toe te voegen bij bestaande abonnementen in de Odido app

  • 30 October 2023
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

In de Odido app zie ik wel mijn internet abonnement, maar het toevoegen van mijn bestaande mobiele abonnement (tele2) lukt niet. Ik krijg na het invullen van de bevestigingscode de volgende melding:

'’Er ging iets mis. Probeer het later nog eens'’

Ik heb al met de helpdesk gebeld en zou teruggebeld worden met een oplossing, maar dit is na weken nog niet gebeurd.

icon

Beste antwoord door Dirk Smulders 31 October 2023, 15:21

Bekijk origineel

4 reacties

Inmiddels is mijn vraag door een Odido medewerker opgepakt.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Dirk Smulders, welkom op onze Community!

Fijn om te horen dat het in behandeling is genomen. Ik ben toch zo brutaal geweest om hiernaar te kijken en zag dat je initialen niet goed stonden. Dit heb ik aangepast en je abonnement ontkoppeld. Als het goed is zie je nu geen abonnementen staan en moet het lukken om beide abonnementen te koppelen. Kan je mij een terugkoppeling hiervan geven? Alvast bedankt! 

Hoi @Dirk Smulders, welkom op onze Community!

Fijn om te horen dat het in behandeling is genomen. Ik ben toch zo brutaal geweest om hiernaar te kijken en zag dat je initialen niet goed stonden. Dit heb ik aangepast en je abonnement ontkoppeld. Als het goed is zie je nu geen abonnementen staan en moet het lukken om beide abonnementen te koppelen. Kan je mij een terugkoppeling hiervan geven? Alvast bedankt! 

Hoi Tommie,

Bedankt dat je er toch nog een blik op hebt geworpen. Dit lijkt inderdaad het probleem te zijn geweest. Ik heb nu beide abonnementen toe kunnen voegen. Super!

 

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor je snelle reactie @Dirk Smulders. Ik ben blij om te horen dat het gewerkt heeft, ik wens je nog een fijne avond! 

Reageer