Beantwoord

Nieuw abonnement afsluiten

  • 18 September 2023
  • 8 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 82 reacties

Hallo, Op 9 november loopt mijn contract af. Ik kan natuurlijk naar een andere provider gaan. Maar misschien kan ik een nieuw abonnement afsluiten. Ik heb nu internet 100 mb plus tvbox voor 55 euro per maand. Nu zag ik bij Breedband winkel dat er een abonnement is internet 400 mb plus tvbox voor dezelfde prijs. 55 euro per maand dus. Kan ik naar dat abonnement overstappen? 

icon

Beste antwoord door eric 18 September 2023, 16:24

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @ejteip ,

Je kunt via een externe partij geen bestaande Odido thuis verbindingen verlengen/veranderen. Snelheid aanpassingen doe via my-odido. (even inloggen en dan komt onder je abonnement een snelheid aanpassing naar voren. 

Speciale prijsaanbiedingen die bij Odido of retailers wel te vinden zijn kunnen alleen voor nieuwe abonnees worden gekozen. Had je al klantvoordeel geactiveerd, dat scheelt ook weer 5 euro per maand als je een Odido mobiel abonnement hebt.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ejteip 

Om te verlengen kun je bellen met telefoonnummer 0800 0419, hopelijk hebben ze een mooi aanbod voor je om te verlengen 🙂

Reputatie 7
Badge +16

Kleine tip: binnenkort wijzigt alles naar één gecentraliseerd telefoonnummer. Dit geldt voor zowel verkoop, klantenservice als andere dienstverleningen per telefoon. Het “nieuwe” nummer is 0800-0092. Voor nu wordt alles nog redirected dus werken de “oude” nummers nog gewoon! 😉

Reputatie 1

Met Odido gebeld en gevraagd om op 9 november als mijn oude abonnement gelijk een nieuw abonnement te activeren. Maar dat kan niet. Duurt 14 dagen. Zit ik dus 14 dagen zonder internet. Kan ik niet nu bij Breedband winkel een nieuw  abonnement aanvragen. Dat dan op 9 november geactiveerd kan worden. Volgens Odido kan dat niet. Jammer dan. 

Reputatie 1

Verlengen wil ik niet. Gewoon een ander abonnement. 

Reputatie 7
Badge +15

@ejteip

Als bestaande klant kan je alleen verlengen en niet weer een nieuwe abonnement afsluiten bij dezelfde provider.

Reputatie 1

Ja dan word het moeilijk. Eerst moet mijn oude abonnement afgelopen zijn. Zeggen ze bij Odido. En dan kan ik pas een nieuwe. Zit ik 14 dagen zonder internet. Dat kan niet. Ik wil gewoon wat anders. Ik heb nu 100 mb internet en tv voor 55 euro per maand. Nu zag ik een nieuw abonnement 400 mb plus tv ook voor 55 euro. Dat is toch wat meer voor hetzelfde geld. Maarja als ik dan 14 dagen moet wachten. Jammer. 

Reputatie 7
Badge +15

@ejteip 

Neem eens een kijkje in je Odido account bij internet wijzigen, misschien kan je migreren naar het eigen netwerk van Odido wat goedkoper is en dat zou dan ook het prijsverschil kunnen verklaren.

Reageer