Beantwoord

nieuw bij odido (tv + internet) inloggen op tv app lukt niet.

  • 20 January 2024
  • 1 reactie
  • 726 Bekeken

Als ik inlog met mn tv klantnummer en pincode op de TV App  krijg ik de volgende melding: "Inloggen mislukt" met daaronder de boodschap:"Je kunt elke maand max. 200 Euro besteden in de Videoshop of zelf Kiezen." En dan kan ik alleen op sluoten klikken wat mij weer terug brengt bij het inlogscherm.

Inloggen op mijn mobiele app lukt wel. De melding lijkt mij ook foutief want ik wil gewoon inloggen op de tv app.

Ik heb de volgende TV: Samsung QLED 4K 75Q74A (2021)

Wat gaat hier mis en hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 21 January 2024, 14:39

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +4

Hi @egzonll, ik wil je allereest van harte welkom heten op onze Community! 

Ik geef je graag meer duidelijkheid over wat hier aan de hand is. Ik zie namelijk dat jouw abonnement bij ons nog niet van start gegaan is, waardoor je nog geen gebruik kan maken van ons wifi netwerk. Dit wordt op 12 februari geactiveerd! De Odido TV App op jouw smart tv werkt alleen in combinatie met het Odido netwerk, dit is de reden dat je een foutmelding te zien krijgt als je probeert in te loggen. De mobiele app is specifiek gemaakt om buitenshuis te gebruiken, waardoor je hier wel op kan inloggen zonder op ons netwerk aangemeld te zijn. Je kan tijdelijk de mobiele versie van de app gebruiken en dit naar je tv casten om zo tv te kunnen kijken. Zodra jouw abonnement bij ons van start gegaan is, wordt de Odido TV App beschikbaar en kan je zonder problemen inloggen! 

Reageer