Nieuw portfolio Odido Internet + TV!

  • 5 September 2023
  • 22 reacties
  • 1441 Bekeken
Nieuw portfolio Odido Internet + TV!
Reputatie 7
Badge +16

 

Vanaf vandaag verwelkomen wij je bij Odido! We hebben superscherpe aanbiedingen en bieden jou de optie om te kiezen welke actie je graag wilt bij jouw Internet + TV voor thuis abonnement.

 

Internet, TV, Vast Bellen en nog veel meer. Het kan bij Odido.

 

Wil je alleen Internet? Of neem je Internet + TV + Vast Bellen in 1 betaalbaar abonnement? Bij Odido kies je precies wat je wil. Da’s makkelijk. En je kan je abonnement uitbreiden om het leven nóg makkelijker te maken. Neem bijvoorbeeld Wifi Plus voor perfecte wifi overal in huis. Denk aan Thuis Veilig Online, om je telefoon, tablet, computer en al je slimme apparaten nóg beter te beschermen. Of kies entertainment, zoals alle sport in 1 pakket met Viaplay + ESPN Compleet. Kan allemaal. Odido: je nieuwe provider voor Mobiel, Glasvezel en TV.

 

Kenners noemen ons Glasvezel ‘zeer goed’.

 

Kies je voor Internet van Odido, dan zit je goed. Sterker nog: zeer goed. Zijn we trots op. Mag jij ook zijn. Want met ons supersnelle en stabiele Glasvezel geniet je eindeloos van alle mogelijkheden van vandaag. En die van morgen natuurlijk.

 

Internet + TV

  • De eerste 8 maanden voor € 30,- per maand óf 12 maanden gratis Viaplay + ESPN Compleet (meer informatie hieronder)
  • Supersnel internet tot wel 1 Gbit/s
  • TV-kijken waar en wanneer je wil, met of zonder TV Box
  • Heb je al een mobiel abonnement bij Odido of Ben? Dan kan je maandelijks € 5,- extra voordeel krijgen op je Internet + TV factuur.

Bestel snel Odido: je nieuwe provider voor Mobiel, Glasvezel en TV.

 

Combineer je abonnementen en krijg flinke korting

 

Heb je 2 of meer Odido abonnementen op hetzelfde adres? Meld ze aan en profiteer van Klantvoordeel. Dan krijg je elke maand korting of extra data. Je regelt het zo in Mijn Odido. Elk nieuw abonnement wordt automatisch aangemeld als je iets bestelt. Trouwens. Ook je mobiele abonnement bij Ben telt mee, als je het combineert met Internet van Odido. Want Ben zit met Odido onder 1 dak.

 

Van ons mag je nog veel meer verwachten

 

Je abonnement bij Odido kan je uitbreiden zoveel je wil. Heb je behoefte aan net dat beetje meer Wifi? Dan kies je Wifi Plus. Kan je ongestoord films streamen in je slaapkamer, terwijl je huisgenoten op zolder gamen. Wil je in huis je mobiel, tablet, computer en slimme apparaten maximaal beschermen? Dan is Thuis Veilig Online iets voor je. Je beveiligt je slimme woning al vanaf € 2,50 per maand. Zo hebben we veel meer moois voor je.

 

Haal uit Odido TV wat erin zit.

 

Odido TV is interactief TV-kijken op z’n best, met of zonder TV Box. Met een TV-abonnement heb je meer dan genoeg te kijken: 64 zenders, bijna allemaal in hd. En je kijkt gratis naar de sportzender ESPN. Met een wereld aan handige functies haal je echt alles uit je tv. Zoals Terug Kijken, Pauzeren, Begin Gemist en nog veel meer. Wil je al het fijne van Odido TV, maar zonder box en kabels? Check dan onze TV App. Zo maken we TV-kijken nog leuker en makkelijker. Goeie reden om TV + Internet te combineren in 1 abonnement.

 

Viaplay + ESPN compleet

  • Premium live sport zoals Formule 1 en Darts en ook films, documentaires en series
  • ESPN kanaal 1 t/m 4 met het beste op nationaal en internationaal sportgebied
  • Viaplay Xtra: kijk de Formule 1 races op zaterdag en zondag live via kanaal 140 (tijdelijk kanaal en alleen mogelijk in combinatie met T-Mobile TV. Op Viaplay Xtra kijk je de F1 races op zaterdag en zondag). 
  • Voor bestaande Odido klanten te activeren via Mijn Odido.

 

Odido: je nieuwe provider voor Mobiel, Glasvezel en TV.

 

Het kan ook zo.

Odido

 

 

Neem ook een kijkje op de Tele2 Community: Hallo, wij zijn Odido. | Tele2 Forum.

 

Service | Odido

Neem ook een kijkje in onze andere speciale Odido topics: 

Iedereen Unlimited met Samen Unlimited. | Odido community 

Hallo, wij zijn Odido. | Odido community

Extra's van Odido | Odido community


22 reacties

Interessante ontwikkeling! Kleine opmerking;  je odido links in deze post werken niet voor mij want ze leiden naar https://www-x-s3.odido.nl/ ipv www.odido.nl 

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor je scherpte @Shilka! Het is aangepast! 😁👍

 

Supermooie ontwikkeling toch?! WELKOM BIJ ODIDO!

Reputatie 4
Badge +1

Is het mogelijk om voor bestaande klanten van T-Mobile thuis gebruik te maken van deze acties?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @echteJacco 

De acties zijn er voor nieuwe klanten, voor bestaande klanten blijft het huidige abonnement onveranderd.

Hallo @echteJacco 

De acties zijn er voor nieuwe klanten, voor bestaande klanten blijft het huidige abonnement onveranderd.

Dit snap ik echt niet elke provider is liever een klant kwijt voor minimaal een jaar dan dat ze een beetje voordeel willen geven….

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ric18k 

Mocht je kunnen verlengen dan kan je bellen met telefoonnummer 0800 0419, zij kunnen je meestal wel een mooi aanbod doen 😁

Geweldige! veranderingen als klanten-service en nieuwe provider manieren van (Odido) tot ziens T-Mobile 👋 maar was heel leuke tijden geweest, 🤝 = 🙏🏼

 

(⁠θ⁠‿⁠θ⁠)

 

Reputatie 2

Echt te gek voor woorden dat trouwe klanten weer beduveld worden. Denk dat Odido daarin nog wel wat stappen kan maken!

Reputatie 5

In de nieuwe app van Odido staat dat ik vast internet heb voor 25euro per maand, maar ik betaal 27,15. Dat klopt natuurlijk niet. Willen jullie dit recht trekken? Ik krijg namelijk niemand telefonisch en via de chat te pakken.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Mark-DenHaag, zou je hier een screenshot van kunnen delen? Heb je dit ook in de browser versie? Ik zie namelijk in jouw Mijn Odido dat dit wel correct staat. 

Reputatie 5

Hierbij:

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Mark-DenHaag 

De propositie was genoemd: klantvoordeel vast Internet voor 25 euro. De echte prijs is door de inflatie correctie opgelopen tot die 27,15 euro. Dat wordt niet in die naam aangepast.

Gewoon opzeggen die van mij loopt tot half November,dan naar ziggo voor 1 jaar 35 euro.

Echt te gek voor woorden dat trouwe klanten weer beduveld worden. Denk dat Odido daarin nog wel wat stappen kan maken!

overstappen naar Ziggo voor 35 euro per maand 12 maanden lang.

Reputatie 5

Hoi @Mark-DenHaag 

De propositie was genoemd: klantvoordeel vast Internet voor 25 euro. De echte prijs is door de inflatie correctie opgelopen tot die 27,15 euro. Dat wordt niet in die naam aangepast.

Allemaal mooie termen met propositie enzo, maar 25euro is toch 25 euro. Als je bij de supermarkt staat dan zeggen ze toch ook niet bij de kassa, door inflatiecorrectie komt er 8 procent bij?

Als het niet zo is haal je het weg. Netzoals dat ik 25,01 betaal voor mobiel ipv 25euro “omdat het systeem het niet aankan”.

 

Maar ik weet het goed gemaakt. Geef mij al die 1 center per maand van alle klanten die die ene cent betalen en ik zal nooit meer klagen.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mark-DenHaag 

Inflatiecorrectie is een vast onderdeel dat bij je contract hoort, hier lees je alles over de inflatiecorrectie:

Inflatiecorrectie 2023

Bij mobiel betaal je €25,01 omdat de werkelijke korting €9,99 is maar op de website wordt het afgerond weergegeven.

Reputatie 5

@Waqqas Wie ben jij dan? In mijn contract staat 25euro, dan moet je er geen 25,01 van maken. Die 9,99 staat helemaal nergens, dat heeft tmobile/odildo zo verzonnen.

 

En daarbij is inflatie correctie een manier om gratis geld te krijgen. Nieuwe klanten betalen gewoon nog het oude bedrag. Als er echt inflatie zou zijn zouden de prijzen op de website ook omhoog moeten. Dat iets mag, betekend niet dat iets moet.

Reputatie 7
Badge +15

@Mark-DenHaag

Ik ben ook een klant, deze vraag over de €9,99 korting is eerder gesteld en daar gaf een moderator dit antwoord op.

Reputatie 5

@Mark-DenHaag

Ik ben ook een klant, deze vraag is eerder gesteld en daar gaf een moderator dit antwoord op.

Prima, maar ik ben het er niet mee eens.

Reputatie 6
Badge

@Mark-DenHaag, alle providers rekenen inflatiecorrectie. Ook Ziggo en KPN. Ik vind het ook belachelijk, want je gaat niet voor niets een eenjarig of twee jarig contract aan. Daarbij is de prijs van te voren vast gesteld. Dus je zou verwachten dat je die prijs ook gedurende je contract betaald. Helaas doen de telecombedrijven niks onwettigs zolang ze het opnemen in hun algemene voorwaarden. 
 

Als je hier op tegen ben kun je eventueel melding maken bij consuwijzer van de ACM of kamerleden contacteren om de wet te veranderen. Maar ik de succeskansen erg klein.

Reputatie 5

Het is niet zo dat ik het oneens ben over een inflatiecorrectie. Alleen mijn punt is dat als je aangeeft dat de huidige prijs niet meer toereikend is, waarom nieuwe klanten dan wel voor de prijs worden aangesloten.

Zo krijgen trouwe klanten elknjaar een verhoging en betalen nieuwe klanten dezelfde prijs als 5 jaar geleden. Dan is het in mijn ogen een verkapte prijsverhoging die je verplicht wordt opgedrongen. 

Maar ik begrijp dat Odido het helemaal anders en klantvriendelijker gaat doen. Ik hoop dat ze me hierin ook positief verrassen.

Mijn Odido abonnement internet en tv is ineens van juli op september €10 duurder per maand. In augustus ook onverklaarbaar €5,66 duurder. 

Hoe kan dat? Er staat wel “minder korting” maar ik ben al sinds jaar en dag bij T-Mobile en de tijdelijke kortingen allang voorbij en nu ineens weer minder korting en daardoor wel 27% maandelijks meer betalen. 

Uitleg van de factuur is niet toereikend. Dit klopt niet!

Reageer