Nieuwe Mediabox

  • 30 April 2024
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Hallo Ik heb nog een oude mediabox  die 

het geluid niet meer door geeft aan tv of soundbar. van alles al geproberrd .

Ik zou graag ook zo'n niewe mediabox willen..

Met vruendelijke groet .

Richard Basten

Cal van Odido 18 dagen geleden

Hoi @Basten, geen enkel probleem, dat regel ik graag voor je! Ik heb meteen de handen uit de mouwen gestoken en ik heb een nieuwe Mediabox voor je besteld. Je krijgt binnenkort een DHL Track & Trace code van ons toegezonden. Je oude TV Box kan je inleveren bij een elektronicapunt.

Ik weet zeker dat de Mediabox je zal bevallen, ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Basten, geen enkel probleem, dat regel ik graag voor je! Ik heb meteen de handen uit de mouwen gestoken en ik heb een nieuwe Mediabox voor je besteld. Je krijgt binnenkort een DHL Track & Trace code van ons toegezonden. Je oude TV Box kan je inleveren bij een elektronicapunt.

Ik weet zeker dat de Mediabox je zal bevallen, ik wens je alvast veel kijkplezier toe! 😄

Hallo.

Ik heb op 1 Mei een nieuwe mediabox besteld maar heb nog steeds geen track en trace gehad  van Dhl.

 

Met vriendelijke groet .

Richard Basten

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Basten, logisch dat je opheldering wil! Excuus de Mediaboxen zijn momenteel niet meer op voorraad. Er kan elk moment een nieuwe voorraad aan Mediaboxen binnenkomen bij onze distributiepartner en we verwachten dat de meeste pakketten nog voor dit weekend verstuurd worden. Je ontvangt vervolgens van ons een Track & Trace code van DHL.

Wij werken er heel hard aan om je Mediabox alsnog zo snel mogelijk te verzenden, wij gaan hier voor je achteraan! 

Reageer