Beantwoord

nieuwe modem?

  • 18 November 2023
  • 6 reacties
  • 121 Bekeken

Reputatie 2

Beste odido.. wij hebben met een paar buren wat problemen gehad met de oude tv boxen.. allen heb ik na ontvangst inmiddels vervangen alleen hebben zij allemaal de nieuwe tv box en nieuwe modem gehad en ik alleen een tv box maar nog steeds de verouderde DRAYTEK vigor 2132 uit de oertijd die er inmiddels al hangt vanaf ik klant ben bij vodafone voor t mobile het overnam.. waarom heb ik paar maanden terug ook geen nieuwe ontvangen bij de tv box..? Zou dit ook graag willen upgraden..

 

 

 

Vr gr jeffrey hemelrijk 

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 19 November 2023, 12:51

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @J.hemelrijk, geen zorgen! Ik heb het meteen vervangen en een monteur voor je aangestuurd. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 2

Super dankjewel.. monteur is niet nodig.. het zijn wat stekkers overzetten en klaar…

 

Fijn weekend vr gr jeffrey 

Reputatie 2

Krijg nu voor 2e dag op rij dat ik afspraak moet maken maar daar hoeft niet...guidion reageert ook niet op mail... het is alleen kwestie van stekkers om zetten.. zonde om een monteur te sturen... zonde van de kosten

 

Vr gr

Reputatie 5
Badge +4

Hi @J.hemelrijk, omdat je nu de overstap maakt naar een Zyxel router, wordt er ook een Media Converter meegestuurd die geïnstalleerd moet worden door een monteur. Dit omdat de vezels en het aansluitpunt zijn erg kwetsbaar en de monteurs zijn hier speciaal voor opgeleid. Zo weten we zeker dat dit niet mis kan gaan. Daarom vraag ik je om hier toch een afspraak voor in te plannen met een van onze monteurs, dit is voor jou geheel kosteloos! 

Reputatie 2

Ga wel een afspraak maken.. wel appart want buren hadden hem ook gekregen en mochten het zelf aansluiten... maar goed dat ik dit lees geen zin in gedoe achter.. maar zegge niks mis kunnen gaan als een monteur het doet maakt het wel spannender hahaha..  ga wel even afspraak maken! Vr gr

Reputatie 7
Badge +16

Je kunt inderdaad een afspraak inplannen met Guidion om deze aan te laten sluiten. Dat doen we omdat de glasvezelapparatuur zeer fragiel is en anders de servicegarantie op losse onderdelen vervalt. Zodra het pakketje ons distributiecentrum verlaat en bij onze verzendpartner wordt aangeboden, stuurt die je een track&trace-code per e-mail zodat je te allen tijde de bezorgstatus in de gaten kunt houden!

Reageer