Beantwoord

No discount calculated in my bill

  • 3 April 2022
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

I have been client of T-Mobile since last December. 

The experience so far has been terrible. Initially there was a problem with connecting to the network because settings on the side of T-mobile were not set so that the monteur could make the overstap. 

We have to stay for 3 days without internet in the middle of Christmas holidays because of this. 

Then there was a problem with the TV box, another monteur came and told us that the TV Box was problematic. We ordered a new TV box and it was not working as well. 

Now, for the 3rd time another monteur came, the TV Box works, and the problem was again in the settings of T-mobile network.  

Now after all these months with problems, another issue starts. The discount of the 10EUR for 6 months as agreed in our contract for the T-Mobile TV is not included, so instead of paying 35 EUR per month, we ended up paying 45 EUR per month. 

It is impossible to spend so much time in calling back and forth and at the end things do not work properly. I really start to miss the service and efficiency of our previous provider. 

Please make sure to charge me according to the contract we have signed or otherwise I need to go to ACM to complaint for your service and for not keeping your contractual obligations. 

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 4 April 2022, 12:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Hallo, 
Op 27 december 2021 zijn we overgestapt naar internet en tv van T-Mobile. Internet werd door T-mobile een dag te vroeg opgezegd, en op de dag dat we aangesloten zouden worden werkte zowel het internet als de tv niet waardoor we bij de overstap 3 dagen zonder internet zaten. Na een bezoek van iemand vd reggefiber deed het internet het uiteindelijk. Maar de tv werkte niet.

Omdat de tv niet werkte kwam er op 13 januari een monteur. Het lukte hem ook niet om de tv te laten werken. Er bleef een foutmelding komen dat de verbinding met de server niet mogelijk was. Draden van de verbinding zijn gecontroleerd door monteur en de conclusie was dat het aan het tvkastje lag. Daarom zou er een nieuw tv-kastje toegestuurd worden.

15 februari 2021: na meer dan een maand wachten en bellen komt er eindelijk een nieuw tv-kastje. Maar daarmee is het probleem niet opgelost. Het nieuwe kastje geeft nog dezelfde foutmelding: hij kan niet verbinden met de server. Dus er moet weer een monteur langskomen. Daar moeten we dan wel weer 2 weken op wachten.

Op 28 februari, monteur nr 3, en eindelijk werkt de tv naar behoren (omdat t-mobile op afstand eindelijk de verbinding heeft gemaakt). Vanaf december tot maart konden we geen tv kijken en daarom werd telefonisch beloofd dat we ook niet voor de tv aansluiting hoefden te betalen. Dat zou in de factuur verrekend worden. 


Maar dan komt de rekening voor maart. In plaats van de €35 die we volgens het door ons getekende contract zouden moeten betalen voor de tv en internetverbinding, moeten we nu opeens een hoger bedrag betalen? En de kosten van de tv voor de eerste maanden zijn voor het gemak ook maar niet verrekend. De factuur is mij sowieso een raadsel. 


Na al het gezeur van wat zogenaamd een probleemloze overstap zou zijn, is dit nu de zoveelste fout. Telefonisch kom ik geen steek verder. Er worden dingen beloofd, maar niks gedaan. Of ik krijg mensen aan de telefoon die geen idee hebben wat ze moeten doen, er worden contracten geopend en persoonlijke info gedeeld die niet van mij zijn, iemand beweert zelfs dat mijn contract dan waarschijnlijk niet klopt en dat het maandbedrag te laag is. Echt bizar slecht en onwetend.

Ik wil graag een correcte factuur. Volgens het contract dat ik tekende, en met compensatie van de maanden waarin ik geen tv kon kijken door het ontbreken van de verbinding (december tot maart) aangezien mij toegezegd is die kosten ook niet te hoeven betalen

Reputatie 7
Badge +8

Hi @geormaz ik heb gelijk met je meegekeken in het abonnement. Zo te zien is door het wisselen van de TV Box de korting verloren voor “Pakketkorting: TV, eerste 6 mnd €10 korting p.mnd”. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Het is niet meer mogelijk om deze korting opnieuw aan te zetten. Wat ik dan ook voor je ga doen is in één klap de overige 5 maanden van de pakketkorting op tv voor je vergoeden (€ 50). Dit wordt dan verrekend op de rekening van april mocht deze op tijd zijn en anders komt deze op de rekening van mei. Je ontvangt hier zo een bevestiging van per mail Je kan de status van de vergoeding ook volgen in My T-Mobile Thuis. Ook de specificaties van de rekeningen kan je vinden in My T-Mobile Thuis. De vergoeding van de afgelopen maanden op tv is al door mijn collega vergoed en is verrekend op de rekening van februari. 

Nog even ter samenvatting: Je betaalt dus inderdaad €35 per maand, maar dit is nu dus €45 per maand door de €10 pakket korting voor tv die was weggevallen. Ik vergoed dan ook de 5 maanden á €10 in één klap. Dit wordt verrekend op de volgende rekening. De maanden daarna zal je dus zien dat je €45 betaalt, maar de gehele TV korting is dan al wel al vooraf verrekend. 

Mocht er toch nog iets niet duidelijk zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag! 😀

 

Thanks for your answer and for fixing this issue. 

 

Best Regards,