Beantwoord

Nog steeds geen webmail

  • 16 February 2023
  • 13 reacties
  • 123 Bekeken

Eerlijk gezegd had ik verwacht „gewoon“ een webmail adres te krijgen zoals ik dat vroeger ook bij Tele2 kreeg. Ik gebruik het niet, maar de provider communiceert (helaas) soms via dit adres.

En nu lukt het mij dus niet om in de webmail te geraken.

Ik zie wel een inlogscherm voor webmail, maar mijn T-Mobile gegevens worden niet aanvaard.

„Registreren“ zie ik ook nergens staan.

Hoe kom ik nu aan T-Mobile webmail?

icon

Beste antwoord door Léonz 16 February 2023, 16:38

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Léonz 

Wanneer je via de T-Mobile website inlogt op je My T-Mobile account en in het menu op email instellingen klikt dan kun je na het kiezen van je @t-mobilethuis.nl email een wachtwoord instellen.

Hierna kun je met die gegevens inloggen op de webmail

Of je gebruikt hetzelfde wachtwoord als voor je My T-Mobile account, ik weet het niet helemaal zeker.

Hallo Waggas,

Op die pagina ben ik dus ook al diverse keren geweest, maar ik zie absoluut geen “Menu“.

Wat e-mail betreft zou ik mijn dagelijks gebruikte Yahoo! adres kunnen wijzigen en dat is alles wat ik zie.

Dus: “Menu": waar?

Reputatie 7
Badge +15

@Léonz

Dit is de mobiele versie :

Klik op de 3 horizontale puntjes waar "meer" bij staat en vervolgens email instellingen.

Hallo Waggas,

Hier geen smartphone, alleen een desktop computer met Firefox.

Mijn pagina ziet er totaal anders uit en ik zie geen “Menu“ en ook geen puntjes.

Heb je het nooit bekeken vanuit een desktop browser?

Trouwens: nu ik het webadres heb overgetypt dat ik in jouw schermopname zie, kom ik wel op een soortgelijke pagina, die ik dus nog nooit gezien heb.

Hoe kan dat nu weer?

Ik vermoed dat het nu wel gaat lukken. (Zal mij nog melden).

Reputatie 7
Badge +4

Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat je ziet op jouw desktop computer met Firefox. 
Mogelijk kan deze informatie vervolgens worden meegenomen bij doorontwikkelingen van de online omgevingen. Zou een pop-up blocker de boosdoener kunnen zijn? 

Het blijkt dat ik al een webmail adres heb (ontstaan na eerdere pogingen waarschijnlijk) en ook al een wachtwoord.

Maar inloggen lukt niet: er gebeurt gewoon niets. Ook geen foutmelding of zo.

Wat nu?

Van begin af aan kwam ik na inloggen bij Mijn T-Mobile Thuis op deze pagina, waar je dan niet meer vanaf komt, tenzij terug naar de hoofdpagina:

 

Reputatie 7
Badge +15

@Léonz

Als je op die pagina bij mijn abonnementen rechts op bekijk klikt dan kom je op dezelfde pagina als in mijn screenshot.

Klik bij email instellingen op jouw email en dan wachtwoord wijzigen, je kunt dan een nieuwe wachtwoord opgeven.

In mijn e-mail zag ik dat je naam Waqqas is en niet Waggas.

Het klopt wat je zegt over de pagina, maar kan het nog onduidelijker allemaal?

Over wachtwoord wijzigen had ik ook al gedacht, maar eigenlijk wil ik dat niet: het wachtwoord is goed zoals het is.

Maar ik zal het nu toch maar proberen.

Nieuw wachtwoord: inloggen lukt nog steeds niet, ook niet in Vivaldi.

 

Nadat ik het opgeslagen (correcte!) wachtwoord in Firefox had verwijderd en het zelfde wachtwoord opnieuw had ingevoerd, werd ik opeens toch ingelogd.

Ik ben duidelijk nog geen T-Mobile fan (een week of negen klant nu) en de voordelen van glasvezel heb ik ook nog niet ontdekt.

Dank voor je waardevolle hulp, Waqqas!

Reputatie 7
Badge +15

Van begin af aan kwam ik na inloggen bij Mijn T-Mobile Thuis op deze pagina, waar je dan niet meer vanaf komt, tenzij terug naar de hoofdpagina:

 

Dit scherm was er vroeger niet dus je kwam meteen op het scherm van mijn screenshot, het is nu mogelijk om meerdere abonnementen in 1 account toe te voegen en die zie je dan op bovenstaande scherm onder mijn abonnementen 🙂.

Als er nog problemen zijn of je snapt iets niet laat het weten!

Het allerergste van de alsmaar toenemende digitalisering vind ik de alsmaar toenemende ingewikkeldheid.

Worden wij daar nu gelukkiger van?

Sommigen wel misschien.

Reageer