Odido tv app installeren op mijn Samsung smart tv van 2023

  • 14 September 2023
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Op mijn Samsung smart tv 2023 krijg ik alleen de T-Mobile tv app te zien en geen Odido TV-app. om te installeren.

 

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Ben114, welkom op onze Community!

Dit klopt. Voor een aantal merken duurt de overgang iets langer. Het ligt op dit moment bij de leveranciers. We zijn er druk mee bezig dit zo snel mogelijk om te gooien. Je zult snel kunnen genieten van Odido TV!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ben114, welkom op onze Community!

Dit klopt. Voor een aantal merken duurt de overgang iets langer. Het ligt op dit moment bij de leveranciers. We zijn er druk mee bezig dit zo snel mogelijk om te gooien. Je zult snel kunnen genieten van Odido TV!

Hallo, ik zie dat de tv app voor samsung smart tv is gewijzigd van t-mobile app naar odido  app, echter bij openen van odido tv app blijft alles van t-mobile zichtbaar. De roze "T" en de gehele lay-out is T-mobile ipv Odido. Erg vreemd om alleen het app uiterlijk te wijzigen en niet de gehele lay-out. Op mijn Nokia streaming box ( 2de tv)zijn al meerdere updates van de Odido tv app geweest.

IK VIND DAT ER STOREND.2 VERSCHILLENDE UITERLIJKEN VAN ODIDO-APPS. SAMSUNG SMART TV VS NOKIA STREAMING BOX.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Ben114, goed dat je dit aangeeft! Heb je al eens geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren? Groetjes, Ishana

Ja dagelijks, vreemd dat IDIDO tv, 2 verschillende lay-out aanhoudt. Samsung smart is van mei 2023. Blijkbaar weten jullie het antwoord/oplossing van ODIDO ook niet!

Nogmaals erg slordig.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ben114, we wachten nog tot dit doorgezet wordt door de leverancier. We zijn er druk mee bezig! 

Reageer