Onbeleefde en irritante verkoopafdeling van T-Mobile.

  • 13 July 2023
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 1

Hallo, ik ben al vele jaren bij T-Mobile Home. Ik zit op KPN AON glasvezelnetwerk en zal nooit overstappen naar T-Mobile PON netwerk. Ik betaal oud tarief 38 euro per maand voor 100 mbit/s en ben helemaal tevreden. Maar T-Mobile is niet blij dat ik te weinig betaal. Ook zouden ze liever hebben dat ik overstapte naar hun netwerk. Dus ze irriteren me regelmatig, minstens één keer per jaar, in de hoop dat ik niet op mijn hoede ben en bedrogen kan worden.
De verkoopafdeling van T-Mobile begon me een paar dagen geleden dagelijks te bellen, hoewel ik niet opnam. Vandaag, toen ik het telefoontje beantwoordde, hoorde ik de stem van een heel vreemde man, die met een lepel op een mok bonkte en in iets roerde. Ook was er veel ander achtergrondgeluid.
In plaats van me direct te vertellen waarom hij belde, begon hij een beetje met me te spelen in zijn verkoopspel door vragen te stellen als: weet ik hoeveel ik voor internet betaal? Vertel hem dan het nummer. Toen ik hem weer aansprak, dat als hij me iets wil voorstellen, dat dan direct moet zeggen, maar niet zo verhuld, want ik hou niet van die verkooppraatjes en -trucs. De T-mobile-man veranderde onmiddellijk in woede. Hij zei dat hij me niet mag en het gesprek niet zal voortzetten, omdat hij voelt dat ik hem niet vertrouw.
T-Mobile beheer. Wat een rotzooi was het?

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hey @opechunka, bedankt voor het delen van je ervaring.

Dit is absoluut niet hoe we dat gewend zijn bij T-Mobile en dit mag ook zeker niet gebeuren. Ik wilde gelijk actie ondernemen maar toen zach ik dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en hier een melding van gedaan hebt! Nogmaals mijn excuses voor de desbetreffende collega. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @opechunka, bedankt voor het delen van je ervaring.

Dit is absoluut niet hoe we dat gewend zijn bij T-Mobile en dit mag ook zeker niet gebeuren. Ik wilde gelijk actie ondernemen maar toen zach ik dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice en hier een melding van gedaan hebt! Nogmaals mijn excuses voor de desbetreffende collega. 

Reputatie 1

Hallo Tommy, ja ik heb daarover contact opgenomen met T-Mobile. Maar de klantenservice vertelde me dat ik met de verkoopafdeling heb gesproken en heb me doorverbonden met de verkoopafdeling. De vrouw van de verkoopafdeling raadde me aan om niet van abonnement te veranderen, want dan betaal ik sowieso meer. Wat betreft het onbeschofte telefoontje, vertelde ze me dat ze er niets mee kon doen. En als ik een klacht wil indienen, moet ik weer met de klantenservice praten en me doorverbinden met een klantenservice. Bij de klantenafdeling vertelden ze me dat ze niet begrijpen waarom de verkoopafdeling mij weer met hen in contact heeft gebracht. Omdat ze niet weten wat ze kunnen doen. En geadviseerd om een klacht in te dienen bij een of andere e-mail. Wat zijn mij te veel nutteloze inspanningen om een nutteloze formele reactie te krijgen.

Reputatie 7
Badge +9

@opechunka dat is inderdaad erg vreemd en hoort niet te gebeuren.

Ik zal dit voor je doorzetten naar de juiste persoon hiervoor, hopelijk zal dit nooit meer gebeuren!

Reageer