onbeschofde Monteur

  • 17 April 2024
  • 13 reacties
  • 177 Bekeken

monteur krijg zijn zin niet en gaat ook maar weer weg en krijgt volgens mij ook nog gelijk van odido

Cal van Odido 12 dagen geleden

Hoi @arno 61, sorry dat de afspraak niet lekker is verlopen, het liefst had ik gezien dat het helemaal soepel was verlopen. De situatie is mij alleen niet helemaal duidelijk. Kan je dit nog verder toelichten? Zou je een foto kunnen plaatsen van wat er mis ging?

Ik ben benieuwd!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Wat had je dan gevraagd aan de monteur om te doen?

om niks van kastjes tegen de muur te plaatsen om dat Ik daar het van voor heen weg te werken al het nieuws zit dan in de weg 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @arno 61, sorry dat de afspraak niet lekker is verlopen, het liefst had ik gezien dat het helemaal soepel was verlopen. De situatie is mij alleen niet helemaal duidelijk. Kan je dit nog verder toelichten? Zou je een foto kunnen plaatsen van wat er mis ging?

Ik ben benieuwd!

Reputatie 7
Badge +14

om niks van kastjes tegen de muur te plaatsen om dat Ik daar het van voor heen weg te werken al het nieuws zit dan in de weg 

Tja, de ONT heeft aan de ene kant een ethernet kabel en aan de andere kant een glasvezel aansluiting. Dat is een gevoelig onderdeel van de verbinding en moet zeker vastgezet worden. Als de omstandigheden dat nog niet toelieten dan is het beter dit op een later moment te doen.

ik kan pas het het vorige herstel werk doen als het nieuwe klaar is dat is de rede waarom er niks nieuws tegen de muur moet zitten 

en nog wat Ik als klant wordt in de steek gelaten er wordt ook geen kontakt opgenomen en dat ik mij een halve dag onbetaald vrij moet nemen vinden ze ook normaal 

Hoi @arno 61, sorry dat de afspraak niet lekker is verlopen, het liefst had ik gezien dat het helemaal soepel was verlopen. De situatie is mij alleen niet helemaal duidelijk. Kan je dit nog verder toelichten? Zou je een foto kunnen plaatsen van wat er mis ging?

Ik ben benieuwd!

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @arno 61 

Je hebt het over dat e-fiber kastje? Je spreekt hier met Odido (provider) die over dat netwerk zijn diensten levert.

ik heb het over die andere kastjes wat nog aan gesloten moeten die moeten niet tegen de muur ik moet eerst het oude weg werken zo dat er niks in de weg zit en normaal mijn wegwerk kan doen 

Reputatie 7
Badge +14

Nou, ga dat snel in orde maken, dan kan er weer een Guidion monteur komen en de ONT + router plaatsen. Vooral de ONT moet wel vastgemaakt kunnen worden. De router , die met een ethernetkabel aan de ONT komt, kun je wel los laten staan.

Reputatie 6
Badge +2

@arno 61 Als ik het goed begrijp, wil je graag eerst het kastje op de foto wegwerken vóór de installatie door Guidion. Uiteraard sta je natuurlijk vrij om dit eerst af te handelen voor de installatie plaats vindt. 

Ik adviseer net als @eric om weer een afspraak te maken met Guidion wanneer je klaar met de werkzaamheden. Het is wel belangrijk dat het ONT goed vast zit, om verbindingsproblemen in de toekomst te voorkomen. 

jij snap het niet er komt niks tegen de muur en een afspraak is er al meteen nadat de onbeschofde monteur is beledigd is weg gelopen 

@arno 61

Met respect wat is Uw doel.

Er zit van alles tegen de muur wat er i.d.d. niet uit ziet.

Het rooster en de cai kastjes heeft al helemaal niks met Odido te maken.

Het efiber lijkt mij ook niet goed glasvezel zonder trekontlasting.

De monteur die door Odido wordt aangestuurd plaatst een simpel klein kastje bij.

En eventueel komt op die plek de Zyxel router te staan.

Het gaat alleen om dit kastje.

 

Reageer