"ONDERTITELING "in plaats van Teletext met TEXT-knop afstandsbedieningen

  • 29 October 2023
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Sinds T-mobile Odido is geworden krijg ik geen teletext meer. Werkte voorheen wel goed.

Ik heb 2  afstandsbedieningen waarmee je teletekst zou moeten krijgen met de TXT-knop maar ik krijg dan ondertiteling van spraak in plaats van teletekst.

Het resetten van de afstandsbedieningen  werkt niet, is niet mogelijk ondanks opvolgen instructies Odido en teletekst kan ik niet met de afstandsbedieningen oproepen want dan krijg ik gelijk ondertiteling.

Het reretten van mijn Anima tv box brengt ook geen oplossing.

 

Ishana van Odido 5 maanden geleden

Hoi @Evert Doves, ik heb het direct nagekeken! Teletekst is niet meer beschikbaar op Glasvezel, maar jij hebt DSL. Dit zou dan ook niet voor jou moeten gelden. Zou je de TV Box in combinatie met het modem willen resetten? De volgorde is hierbij erg belangrijk: 

  1. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) en de TV Box van de stroom. 
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.

Alvast bedankt voor je moeite! 😊 Groetjes, Ishana

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Evert Doves, ik heb het direct nagekeken! Teletekst is niet meer beschikbaar op Glasvezel, maar jij hebt DSL. Dit zou dan ook niet voor jou moeten gelden. Zou je de TV Box in combinatie met het modem willen resetten? De volgorde is hierbij erg belangrijk: 

  1. Haal het modem (en eventueel de Media Converter) en de TV Box van de stroom. 
  2. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact.
  3. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen.
  4. De TV Box gaat nu opstarten.

Alvast bedankt voor je moeite! 😊 Groetjes, Ishana

 

Reageer