Ongeloofelijk, Omkosten en Onbegrip. Mailservers Gone!

  • 20 October 2023
  • 5 reacties
  • 77 Bekeken

Om te beginnen ben ik jaren lang klant geweest van Tweak, 2 maand geleden overgenomen door T-Mobile en nog geen maand later door Odido.

Ik was positief met de overname, tot dat ik merkte dat mijn servers geen mails meer kunnen versturen. even google en je komt er snel achter dat T-mobile & ook Odido Uitgaande mailpoorten hebben geblokkeerd.

Ik was juist bij Tweak toen de tijd omdat je alle vrijheid hebt, en deze is nu ten einde gekomen blijkbaar.

Odido is toch de partij zonder verassingen en beperkingen, zoals op TV wordt gezegt?

Ik vraag dan ook aan de bevoegde specialisten om ons vrij te laten in ons gebruik van internet. Gooi die poorten weer open.

 

Mijn servers verhuizen naar een Cloud kan de oplossing zijn, als Odido deze dan gaat betalen?

 

Onderteken dit bericht gerust!

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Deze claim herken ik niet van de reclame

" Odido is toch de partij zonder verassingen en beperkingen, zoals op TV wordt gezegt? "

Ze zeggen alleen dat het menselijker moet, eenvoudiger, zodat iedereen mee kan doen."

Maar goed, het is al een aantal jaar zo dat poort 25 dicht staat, en dat ze begin 2024 helemaal stoppen met email service van de @tele2 en @t-mobilethuis adressen.  

Het advies is om vooral bij andere gratis email providers diensten af te nemen. Ze bevelen @gmail of @outlook aan. Is voor een doorgewinterde IT'er zoals ik jou inschat natuurlijk niet echt een alternatief,  maar dit advies past wel in de Odido gedachten dat het eenvoudiger moet....

Beste Eric,

Dus als ik een website maak, moet ik dan maar voor een Gmail adres gaan? dat moet toch niet aan jullie zijn om dat voor mij te bepalen? inderdaad dit moet menselijker, en eenvoudiger voor gebruikers die graag gebruik maken van de 1 Gigabit verbinding.

Maar ik snap dat jullie wel open staan voor verbeteringen? hoe kunnen we dit oplossen dan?

Reputatie 7
Badge +14

Je praat hier met andere klanten op het Odido forum, dus geen 'jullie bepalen"…

Het standpunt van Odido, voorheen T-mobile is duidelijk, vandaar dat ik dat in jouw topic naar voren bracht.

2 jaar geleden: Poort 25 dicht

3 maanden geleden: email stopt

 

 

Ik wil graag mijn abonnement opzeggen, waar kan ik dit doen?

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @1989-Jo ,

Alles over opzeggen staat op deze pagina. 

https://www.odido.nl/service/abonnement/internet-tv/opzeggen

Reageer