Ik heb in augustus een factuur ontvangen met een afkoopsom voor het opzeggen van de TV abonnement. Volgens mijn lopende abonnement zouden onder andere extra's maandelijks opzegbaar zijn. Ik heb uiteindelijke die afkoopsom niet betaald en dit is uiteindelijk verrekend maar nu zit ik nog met buitengerechtelijke incassokosten. Ik weiger iets te betalen en een maand te moeten wachten op de verrekening. Nu heb ik reeds meerdere herinneringen gehad voor deze incasso kosten. Telkens als ik support spreek zeggen zij dat ze dit niet direct kunnen aanpassen omdat het systeem eenmaal zo werkt. Er moet iemand op de afdeling boekhouding/financiën eens wakker worden en zorgen dat dit stopt!
Ik wordt zowat gedwongen om dat bedrag te betalen en maar te wachten op de verrekening (een maand later!). strakjes wordt ik dus geblokkeerd omdat ik weiger te betalen voor iets dat niet mijn fout is.
Bij wie moet ik nu zijn zodat dit per direct kan worden opgelost??
Beste antwoord door R. Spreeuwenberg
Bekijk origineel