onterechte kosten voor niet inleveren apperatuur

  • 26 March 2024
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Op 15 jan 2024 apperatuur ingeleverd via dhl onder bewijs van afgifte XXXXXXXX NU OP DE FACTUUR 90 EURO in rekening gebracht voor niet inleveren apperatuur. Dit is dus onjuist. Mocht odido dit niet correct oplossen dan onderneem ik 2 stappen

Stap 1: klacht via Kifid

Stap 2 aangifte via om.

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

 

 

 

Teresa van Odido 30 dagen geleden

Welkom op onze Community! @Zeeuw-ed 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik zoek graag voor je uit hoe dit precies zit! 

Via de track & trace zie ik dat de apparatuur op 19 januari naar ons is verzonden, maar dit is niet bij ons binnen gekomen. Vermoedelijk is dit vermist geraakt, maar omdat het inlevertermijn is verstreken is de boete in rekening gebracht. 

Wil je aan mij bevestigen welke apparatuur je destijds hebt teruggestuurd? Dan ga ik ze in het systeem afmelden en de boete gelijk voor je crediteren!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Zeeuw-ed 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik zoek graag voor je uit hoe dit precies zit! 

Via de track & trace zie ik dat de apparatuur op 19 januari naar ons is verzonden, maar dit is niet bij ons binnen gekomen. Vermoedelijk is dit vermist geraakt, maar omdat het inlevertermijn is verstreken is de boete in rekening gebracht. 

Wil je aan mij bevestigen welke apparatuur je destijds hebt teruggestuurd? Dan ga ik ze in het systeem afmelden en de boete gelijk voor je crediteren!

Hallo Teresa

Ik heb 15-1 retour gezonden : tv box ( amino Aria 610 )

 

Reageer