In december heb ik mijn t-mobile thuis contract opgezegd. die zou direct stop gezet worden, met in achtname van een maand zou dat 31-01-2018 worden. echter krijg ik in februari alsnog een factuur van 50euro met tekst: "Maandelijke kosten 1 februari tot 28 februari":?:?:?
Ik heb in de 3e week van januari al mijn T-mobile thuis producten al op moeten sturen in de door jullie gegeven opstuur-doos.:?
waarom krijg ik alsnog een rekening voor iets wat ik al niet eens meer heb kunnen gebruiken?:@:?
ik wil graag een goed en duidelijk antwoord, want na meerdere malen contact te hebben gehad, zowel telefonisch, per E-mail en via de Chat, ben ik nog steeds niet goed geholpen.
sterker nog, telefonisch werd er toegezegd dat het inderdaad een fout was in jullie systeem, en dat de maand februari gecrediteerd werd. Achteraf kreeg ik een e-mail bevestiging met als antwoord dat ik maar 14,29 terug krijg.
of te wel ik betaal voor Februari 50 euro, en ik krijg maar 14,29 terug?? Jullie zijn niet goed bezig zo!!:@
Ik wil het gehele bedrag van 50 euro ( voor de maand die ik dus niet hoor te betalen)
graag wil ik HEEL SNEL antwoord van jullie!!!!!!!!:@
zo niet dan ga ik verdere stappen ondernemen
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel