Opzeggen abbonement

  • 21 November 2023
  • 15 reacties
  • 170 Bekeken

Hallo, 

Ik probeer nu al meer dan een maand mijn internet thuis abonnement op te zeggen. 

De eerste keer via e-mail krijg ik geen reactie. 

De tweede keer via de chatbot krijg ik de reactie dat ik moet bellen.

De derde keer was het te druk via de telefoon en werd de verbinding simpelweg verbroken. 

De vierde keer krijg word ik telefonisch van het kastje naar de muur gestuurd om uiteindelijk bij een medewerker uit te komen die kennelijk niet begrijpt dat ik mijn hele abonnement wil opzeggen en niet alleen mijn viaplay account (dat ik overigens al weken ervoor had opgezegd) 

Nu mijn vijfde poging via dit forum aangezien al die andere wegen kennelijk dood lopen. Heel jammer want ik ben altijd met veel genoegen klant geweest van T-Mobile. 

Ondertussen word er vrolijk door gefactureerd. Hoe is dit mogelijk? 

Met vriendelijke groet, 

 

Demi van Odido 5 maanden geleden

Hi @Jeunique, mijn excuses dat het tot op heden nog niet gelukt is via de andere kanalen! Ik help je verder om dit door te zetten. Per welke datum wil je het abonnement opzeggen? Ik kan dit met een maand opzegtermijn doen. Mocht jouw gewenste datum binnen deze maand liggen, wil je mij dan een screenshot sturen van jouw e-mail met datum met de vraag voor opzegging (waarop de persoonlijke gegevens niet zichtbaar op zijn)? Dan kan ik vanaf deze datum met een maand opzegtermijn het abonnement stopzetten. Laat het mij weten, dan ga ik dit voor je in orde maken. 

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Jeunique, mijn excuses dat het tot op heden nog niet gelukt is via de andere kanalen! Ik help je verder om dit door te zetten. Per welke datum wil je het abonnement opzeggen? Ik kan dit met een maand opzegtermijn doen. Mocht jouw gewenste datum binnen deze maand liggen, wil je mij dan een screenshot sturen van jouw e-mail met datum met de vraag voor opzegging (waarop de persoonlijke gegevens niet zichtbaar op zijn)? Dan kan ik vanaf deze datum met een maand opzegtermijn het abonnement stopzetten. Laat het mij weten, dan ga ik dit voor je in orde maken. 

Hi Demi, 

Dank voor je reactie en begrip. Ik had mijn abonnement graag op willen zeggen per 24-10-2023. 

Zie onderstaande mail. (screenshot) 

Alvast bedankt 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jeunique, bedankt voor de screenshot. Houd wel rekening met één maand opzegtermijn, als ik je abonnement nu stopzet zal dit gebeuren op 23-12-2023. Zal ik dit voor je in gang zetten? 

Hi Tommie, 

Bedankt voor je reactie. Dus als ik het goed begrijp kun jij mijn abonnement eindigen met één maand opzeg termijn? Dus het zou dan kunnen per 24 December? Waar dient mijn printscreen dan voor die jouw collega aan mij vroeg? 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Jeunique 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Jeunique, ik begrijp je reactie! Ik zie alleen op deze screenshot niet goed wanneer het verstuurd is. Kun je een screenshot delen met de datum en tijd dat je e-mail verstuurd is? Dan kunnen we rekening houden met je opzegtermijn! Groetjes, Ishana

Hi Ishana, 

Dank voor je reactie.  Zie hieronder de screenshot. 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jeunique, ik heb je contract per 29-11 opgezegd. Ik wens je veel succes bij je nieuwe provider! 

HI Tommie,

Bedankt voor je bericht. Waarom heb ik jullie dan een ondertekende mail gestuurd op 24-10-2023? 

Daarbij word er ook nog steeds een  foutief bedrag afgeschreven van €43,14 ipv de hierboven gemelde €27,15

 

Zie printscreen 

 

 

Reputatie 1

Hey @Tommie van Odido Kan je mij ook even vertellen waar ik een klacht in kan dienen? 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Jeunique, die €27,15 is alleen je internet abonnement. Je hebt ook Viaplay bij ons afgesloten voor €15,99. Dan kom je op €43,14 en dit is je factuur voor de maand november. Deze dient nog betaald te worden omdat je deze maand nog gebruik gemaakt hebt van ons internet. 

Hoi Tommy, zoals is te zien in bovenstaand screenshot heb ik viaplay ook al meer dan 2 maanden geleden proberen op te zeggen. Het is toch bizar dat dit na 2,5 maand nog steeds in rekening wordt gebracht? 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jeunique, dat is een zeer terechte opmerking van je, zo te zien is er iets mis gegaan in het systeem en ik zet het graag voor je recht! Je Viaplay abonnement zou met één maand opzegtermijn opgezegd moeten worden op 16-10. Daarom heb ik alle dubbele kosten voor Viaplay vanaf 16-10 voor je vergoed en wij zullen hiervoor een creditfactuur aanmaken in december. Dit bedrag zal vervolgens snel aan je uitbetaald worden of anders verrekend worden! 😃

Hi Cal, 

Dank voor je reactie. Zou je er misschien ook voor kunnen zorgen dat mijn abonnement per 24-11-2023 is gestopt. Ik heb een ondertekende mail gestuurd namelijk op 24-10-2023 met daarin het verzoek om mijn abonnement stop te zetten. Alvast bedankt. 

Groet, 

 

Jeunique

Reputatie 7
Badge +14

De opzegging wordt verwerkt als deze wordt ingevoerd in het systeem.  Als je mailt i.p.v. belt dan kunnen er een paar dagen tussenzitten. Maar de moderator heeft gelukkig 29 november bevestigd 

Reageer