opzeggen abbonement maar krijg odido niet aan de telefoon

  • 19 February 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hoi, Ik ga het nu via hier proberen op de hoop wel een antwoord te krijgen. Ik probeer jullie vaak te bellen en via de chat te bereiken maar jeetje wat duurt dit lang zeg… Dus even via hier! Wij  hebben 23 November een nieuw abonnement genomen bij Ziggo, hun zouden onze overstap regelen.  Blijkt dus dat ik er nu achter kom dat jullie ons niet hebben laten overstappen en wij gewoon doorbetaald hebben. De vraag natuurlijk “ Waarom’? En wij zouden een compensatie krijgen van 90 euro. Op onze facturen zien wij inderdaad een compensatie van 46,13 euro hebben gekregen op de maand December. Waar is de rest van de compensatie gebleven? Waarom wordt dit niet verekend met een andere rekening? Dit gaat dan om een bedrag van 43,87 euro. Nu zie ik dus dat wij de maand Januari nog moeten betalen. Dit gaat om een bedrag van 47,17? En de nieuwe factuur van de maand februari staat uiteraard ook al klaar. 

 

Wij hebben sinds januari al geen gebruik meer gemaakt van jullie product. Wij willen dus HEEL GRAAG nu het internet abonnement stopzetten. En graag de compensatie wat we zouden moeten krijgen of verrekenen of nog teruggestort krijgen. 

 

Ik hoop graag via hier wel wat van jullie te horen. 

Groet, Fam Kostic

Jason van Odido 2 maanden geleden

Goedemorgen @Kusmx, jouw nieuwe provider is te allen tijde 100 procent verantwoordelijk voor het overstapdossier wanneer je de Overstapservice hebt gebruikt. Ik zeg dit eventjes heel bot omdat we best geregeld vragen krijgen op de Community over het hoe en waarom aangaande een uitgaande overstap. Net zo goed als dat Odido verantwoordelijk is voor een inkomende overstap vanuit bijvoorbeeld Ziggo, is dat andersom dus ook het geval. Ik hoop dat je bij hen terecht kunt voor alle antwoorden want ik kan niet meer zien dan dat het gecanceld is. Wel kan ik je lopende abonnement bij ons cancelen. Normaliter rekenen we altijd met een maand opzegtermijn, maar gezien de aard van de situatie zeg ik deze vanaf morgen op - dat is de eerst mogelijk administratieve datum als ik de maand opzegtermijn omzeil. 

Waar was de vergoeding op gebaseerd? Dit zie ik niet echt terug in de administratie.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Kusmx, jouw nieuwe provider is te allen tijde 100 procent verantwoordelijk voor het overstapdossier wanneer je de Overstapservice hebt gebruikt. Ik zeg dit eventjes heel bot omdat we best geregeld vragen krijgen op de Community over het hoe en waarom aangaande een uitgaande overstap. Net zo goed als dat Odido verantwoordelijk is voor een inkomende overstap vanuit bijvoorbeeld Ziggo, is dat andersom dus ook het geval. Ik hoop dat je bij hen terecht kunt voor alle antwoorden want ik kan niet meer zien dan dat het gecanceld is. Wel kan ik je lopende abonnement bij ons cancelen. Normaliter rekenen we altijd met een maand opzegtermijn, maar gezien de aard van de situatie zeg ik deze vanaf morgen op - dat is de eerst mogelijk administratieve datum als ik de maand opzegtermijn omzeil. 

Waar was de vergoeding op gebaseerd? Dit zie ik niet echt terug in de administratie.

Reageer