Opzeggen abonnement

  • 23 October 2023
  • 7 reacties
  • 107 Bekeken

Afgelopen juni (2023) heb ik reeds mijn opzegging van (toen nog) t-mobile thuis doorgegeven. Deze staat ook door jullie geregistreerd. Toch ontvang ik nog nieuwe nota's… lijkt me niet de bedoeling? Ik gebruik het tv thuis product / abonnement ook niet. Er is niet eens glasvezel aangelegd door t-mobile (of partners), dus kan en wil het ook niet gebruiken.

 

Hierbij is er geen enkele mogelijkheid om met jullie in contact te komen. Ja ik kan bellen, maar dat levert nu al 7 keer een wachttijd van uren op (als je door de vervelende robotstem, die geen postcodes kan horen, goed wordt doorverbonden), meermaals gestopte telefoongesprekken en geen alternatief (mail/chat). En dat de moeite, na een fout door t-mobile / odido, door mij als klant genomen moet worden en zo'n hoge drempel oplevert.

 

Dan maar hopen dat er via deze weg iemand aub mijn opzegging van juni even kan doorvoeren en de onterechte nota's kan intrekken… 

Tommie van Odido 6 maanden geleden

Hey @Wouterreep, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan, het opzeggen is in het systeem blijven hangen en daardoor is je abonnement nog steeds actief. Ik heb dit handmatig door laten lopen, als dit verwerkt is moet het goed komen! Ik zag dat je een datum had aangegeven voor het overstappen op 19-08, klopt dit? Zo ja, dan kan ik de kosten van het abonnement vergoeden vanaf die datum. Het resterende bedrag, mits deze er is, dien je dat nog te betalen. Kan je mijn een terugkoppeling geven of dit klopt? 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Wouterreep, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Er lijkt inderdaad iets niet goed te gaan, het opzeggen is in het systeem blijven hangen en daardoor is je abonnement nog steeds actief. Ik heb dit handmatig door laten lopen, als dit verwerkt is moet het goed komen! Ik zag dat je een datum had aangegeven voor het overstappen op 19-08, klopt dit? Zo ja, dan kan ik de kosten van het abonnement vergoeden vanaf die datum. Het resterende bedrag, mits deze er is, dien je dat nog te betalen. Kan je mijn een terugkoppeling geven of dit klopt? 

Hoi Tommie!

 

Dank voor je snelle reactie. fijn!

Ik heb op 12-6 opgezegd, met de veronderstelling dat dit per uiterlijk 1-8 geregeld zou zijn.

Fijn als je dit kunt verwerken inderdaad. Dan verneem ik graag wat de openstaande kosten nog zijn.

 

Nogmaals dank!

Reputatie 7
Badge +9

@Wouterreep bedankt voor je snelle reactie.

Ik zal het vanaf 01-08 voor je vergoeden. Ik kan dit wel pas doen als de opzegging verwerkt is. Zou je over een paar dagen nog een keer aan de bel willen trekken? Dan kan ik kijken of het verwerkt is en dan zet ik het meteen voor je in gang! Alvast bedankt.

hoi Tommie,

 

Ik heb inmiddels een mail ontvangen met “Bevestiging van je opzegging van Odido voor thuis”.

 

is dat wat je bedoelt met de verwerking ervan?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Wouterreep, dat klopt inderdaad. Als het goed is heb je daar ook een link gekregen om met een QR-code je apparatuur terug te sturen. Dit kun je alvast in gang zetten. Op dit moment moeten we alleen nog wachten tot VWT de patch heeft weggehaald. Tot die tijd zal er nog een factuur komen. Dit kan ongeveer tot een week duren. Zou jij volgende week nog een keer aan de bel willen trekken? Dan kan ik kijken of dit al gebeurt is en de afgelopen maanden voor je vergoeden!

Beste Odido.

we zijn weer wat weken verder. De opzegging is nog steeds niet verwerkt, en de openstaande facturen ook nog niet vergoed. De apparatuur heb ik ook al weken geleden aan jullie geretourneerd. 
 

er gaat wel een hoop tegelijk mis zo… misschien door de overgang van tmobile naar Odido? 
 

ik verneem graag weer even van jullie…

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Wouterreep, Tommie vroeg bewust om weer aan de bel te trekken omdat wij dan de vergoeding kunnen aanmaken. Ik maak de vergoeding in orde. Sorry dat dit is blijven door sudderen! 

Reageer