Zojuist gebeld met de klantenservice om mijn internet basic abonnement op te zeggen. Ik kreeg Axel aan de lijn, als dat zijn echte naam is natuurlijk. Axel was ietwat gehumeurd, verre van vriendelijk. Hopelijk luisteren jullie de call terug geplaatst op 12:35 uur afkomstig van 06xx xxx 487.
Ik wil mijn abonnement opzeggen, maar daar was Axel het niet echt mee eens. Er werd gesnauwd naar mij om de reden. "Zonder reden wordt er niets opgezegd meneer!” … Pardon?!?!/!
Tijdens dit gesprek met Axel heb ik toen maar direct als reden genoemd de slechte klantenservice, ik heb nog nooit eerder contact gehad met de T-Mobile klantenservice maar mijn eerste ervaring was dus slecht.
Hoe dan ook, ik wil de dienst opzeggen. Welnu, als ik het per einde contract wil opzeggen moet ik volgende maand terugbellen (ja alsof ik daar zin in heb om Axel dan weer aan de lijn te krijgen) en als ik per direct wil opzeggen dan krijg ik naast de resterende maanden (mijn abo loopt tot 19 oktober 2022) ook nog eens 2 of 3 maanden (Axel wist het niet zeker) als boete extra belast.
Dus als ik per direct wil opzeggen moet ik i.p.v. 3 maanden 6 maanden betalen. Ergens denk ik dat Axel gewoon een XXXX humeur had en geen zin had om mij te helpen.
Is er hier iemand van T-Mobile die mijn abonnement kan opzeggen per 19 oktober a.s. of indien mogelijk per direct zonder extra boete?
Staat jullie netjes T-Mobile, medewerkers zoals Axel zou ik er maar direct XXXX!
Gr,
Marcel
Moderator edit: scheldwoorden en andere kwetsingen zijn absoluut niet toegestaan op de Community. Houd het netjes! Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel