Beantwoord

Opzegging abonnement

  • 16 December 2023
  • 5 reacties
  • 128 Bekeken

Reputatie 2
  • is een King Poster
  • 36 reacties

En weer gaat het mis, wanneer leren jullie het nu eens!!!! Tv abonnement opgezegd per 31 oktober maar ja hoor nog steeds een factuur sturen voor de volle mep. Gelukkig heb ik het totale abonnement internet ook opgezegd per 15 januari . Ook de tv box is al lang weer bij jullie terug,wordt er een beetje erg moe van. DHL bewijsnr: JVGLOTC 0068837380.

icon

Beste antwoord door Ishana van Odido 17 December 2023, 12:00

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @hages, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik heb dit meteen doorgezet naar de afdeling die dit kan oplossen. Als zij de opzegging verwerkt hebben, kan ik de kosten voor je vergoeden. Dan weet ik namelijk tot wanneer er kosten in rekening worden gebracht. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reputatie 2

Ondanks een lang telefonisch kontakt met Ishana vanmorgen is het nog steeds erg onduidelijk hoe het nu afloopt met de opzegging van eerst het tv abonnement , de tv box, en uit wanhoop het hele abonnement dan maar per 15 januari. Er wordt gestrooid met creditnota,s en nu ik eindelijk weer inloggen kan op mijn odido blijkt dat er van alles is geannuleerd per 20-12. Ik ben de wanhoop nabij!

Mijn abo op tv heb ik al opgezegd per laatste van oktober, de tv box is al teruggestuurd op 25 oktober,nu zie ik staan in mijn odido dat ik nog tv kan zien tot 15 januari , HELP, HELP.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @hages, omdat je het abonnement per 15-01 opgezegd hebt is het niet meer mogelijk om eerdere aanpassingen te doen op je abonnement. Dus ook niet het opzeggen van TV. Ik wil je wel avlast fijne feestdagen wensen en succes bij je nieuwe provider!🎅

Reputatie 2

Erg jammer dat dit de ervaring is met Odido. Blijkbaar is het niet bij jullie duidelijk te krijgen  hoe de opzeggingen zijn gedaan. Financieel lijdt ik hierdoor een verlies als ik de creditering bekijk die ook een betere uitleg vereist ,ja die totaal ontbreekt zelfs! Voor mij geen Odido meer. Op dit moment weer geen abonnement zichtbaar in Mijn Odido, gisteren was het er even nu weer weg. Dus niet te controleren hoe de vork in de steel zit. Jammer, jammer dat ik  mezelf gedwongen zie definitief afscheid te moeten nemen van Odido.

Reputatie 7
Badge +14

Tv kun je niet los opzeggen van internet binnen het eerste contract jaar. 

Reageer