Beantwoord

opzegging in behandeling

  • 3 December 2023
  • 7 reacties
  • 53 Bekeken

Opzegging blijft in behandeling waardoor ik de rest van het abonnement ook niet kan opzeggen. 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 4 December 2023, 13:38

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @nielsvw90, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je Fox sports Compleet hebt opgezegd. Hier zit een maand opzegtermijn aan vast. Je hebt het product op 12-11 opgezegd en dit zal worden doorgevoerd op 12-12. Dan kun je weer aanpassingen doen op je abonnement! 

@Tommie van Odido 
Bedankt voor je bericht, eigenlijk niet zo netjes aangezien ik dan verplicht ben om 2 maanden te overbruggen om een volledig tv pakket op te zeggen.
Mij maakt hij niet uit dat jullie een maand opzegtermijn hebben, dat is begrijpelijk maar dat het op deze manier 2 maanden moet duren is zeer klantonvriendelijk.

Eerder gaf een collega van de klantenservice aan dat het een kweste van dagen was dat de ESPN compleet opzegging verwerkt zou zijn.

Nu moet ik een maand erop wachten.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @nielsvw90, dat begrijp ik helemaal. Ik kan het TV abonnement wel voor je opzeggen. Zal ik dat direct voor je in gang zetten? 

Hi Tommie,

Ja van mij mag je dat direct in gang zetten, het is niet dat ik niet tevreden ben over het tv kijken maar we kijken gewoon echt te weinig.

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor je snelle reactie @nielsvw90. Ik heb het opgezegd! 

Hi @Tommie van Odido 

bedankt ik zie nu een afkoop in mijn account, dit klopt niet. Kan je dit ook regelen?

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @nielsvw90, dat klopt inderdaad niet. Ik heb het meteen voor je goed gezet! 

Reageer