Opzegging nog niet afgerond

  • 6 February 2024
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen, 

Op 1-1-2024 is ons abonnement voor TV thuis + internet opgezegd. Wij hebben hier ook een bevestigingsmail van gehad. Nu zijn we meer dan een maand verder en blijft de status hangen op '’opzegging ontvangen'’. 
Graag zou ik zien dat de opzegging in behandeling komt en wordt afgerond. Helaas kan ik telefonisch en via de chat niemand bereiken. 

Hopelijk kan ik op deze manier geholpen worden! 

Cal van Odido 2 maanden geleden

Hoi @MerelM, jammer dat je ons gaat verlaten maar desondanks breng ik graag je wens ter vervulling. Ik zag dat de opzegging inderdaad niet goed doorliep en daarom heb ik flink aan je account lopen sleutelen. Inmiddels loopt de opzegging door en zoals je kan zien in je Mijn Odido account heb ik de opzegging voor je in gang gezet. Ik houd de komende dagen de opzegging voor je in de gaten, ook om ervoor te zorgen dat je niet te veel betaald. Als er een verrekening nodig is zal ik die vrijdag voor je in het systeem zetten.

Dit komt helemaal goed, ik houd het voor je in de gaten en ik kom hier nog bij je op terug! 😃

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MerelM, jammer dat je ons gaat verlaten maar desondanks breng ik graag je wens ter vervulling. Ik zag dat de opzegging inderdaad niet goed doorliep en daarom heb ik flink aan je account lopen sleutelen. Inmiddels loopt de opzegging door en zoals je kan zien in je Mijn Odido account heb ik de opzegging voor je in gang gezet. Ik houd de komende dagen de opzegging voor je in de gaten, ook om ervoor te zorgen dat je niet te veel betaald. Als er een verrekening nodig is zal ik die vrijdag voor je in het systeem zetten.

Dit komt helemaal goed, ik houd het voor je in de gaten en ik kom hier nog bij je op terug! 😃

Hoi @Cal van Odido  

Wat super fijn, bedankt voor je hulp!! 
Ik zie nu inderdaad in mijn account dat hij nu in behandeling is. Top!  

Reputatie 7
Badge +4

Heel graag gedaan @MerelM! 😃 Ik houd het in de achtergrond voor je in de gaten en vrijdag hoor je meer van mij. Jij ook bedankt en nog een mooie avond gewenst!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MerelM, ik heb de opzegging in de gaten gehouden en nu loopt alles goed door. Zodra je de apparatuur hebt opgestuurd zal de opzegging ‘voltooid’ zijn. De DHL retour QR code vind je in de e-mail die wij je dinsdag 6 februari omstreeks 18:00 hebben gestuurd.

Omdat de opzegging nu is ingegaan op 6-2 in plaats van de afgesproken 1-1 heb ik de abonnementskosten voor deze periode vergoed. Hierover ontvang je ook een automatische e-mail ter bevestiging dat ik de vergoeding voor je heb doorgevoerd. Omdat de factuur van februari al is opgesteld kan ik deze niet meer voor je wijzigen. Daarom zal je het bedrag in maart teruggestort krijgen op je rekening.

Laat het gerust weten als ik nog iets anders voor je kan betekenen. Mijn inziens is het zo mooi afgerond en ik wens je alvast een heel mooi weekend toe! 😄

Reageer