Beantwoord

Oud mailadres gebruikt en nieuw mailadres kan niet gebruikt worden

  • 3 November 2023
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Ik heb een probleem dat door telefonische support niet opgelost kan worden.
Tijdens de aanvraag van mijn TV+Internet abonnement is mijn gmail adres gebruikt.
Echter is het T-Mobile mailadres (ziggo mail adres) gebruikt om mijn account in te regelen waarin ik mijn TV+Internet en Mobiel abbonement in kan zien.
Echter wil ik mijn ziggo mailadres aanpassen, gezien deze over een aantal maanden niet meer te benaderen valt. Ik kan het gmail adres niet gebruiken, want dan geeft de site aan dat deze al in gebruik is wat uiteraard logisch is.
Wanneer ik inlog met het gmail adres is dit een leeg account en heb ik nieteens de rechten om daar het mailadres van aan te passen. Ook krijg ik een foutmelding wanneer ik hier een abbonnement aan probeer toe te voegen. “Er is iets misgegaan”.

Advies van telefonische support is een nieuw mailadres aanmaken en deze gebruiken als vervanging voor het ziggo mailadres.
Het account met het gmail adres kon hij niet vinden en bestaat niet volgens de support medewerker. 
Dit terwijl ik hier gewoon mee kan inloggen.
Nu heeft hij als andere oplossing mijn telefoon abonnement ontkoppeld uit mijn ziggo mailadres, maar kan deze op geen enkele wijze meer toevoegen.
In plaats van dat ik geholpen ben ontbreekt er nu een abonnement in mijn overzicht. 
Een probleem erbij gekregen dus!

Gelieve hulp!

icon

Beste antwoord door carlomerten 3 November 2023, 12:33

Bekijk origineel

2 reacties

Bij een tweede telefoontje heeft een vrouwelijke collega mij uitstekend geholpen.
Ze heeft me even in de wacht gezet en het issue opgelost. Iets wat haar mannelijke collega niet lukte, lukte haar wel. Zeer netjes.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @carlomerten, super fijn dat dit gelukt is. Ik wens je een mooi weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer