Beantwoord

Oude klantvoordelen

  • 2 January 2023
  • 3 reacties
  • 164 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 8 reacties

Beste lezer,

Wie kan mij helpen om oude oude contractvoorwaarden van klantvoordeel die gold voor +/-  februari 2022 met betrekking tot de internet snelheid te vinden?
Bij een oude abonnementsvorm krijg je klantvoordeel van 10 euro korting per maand en je krijgt max 1000mbit internet snelheid mits die beschikbaar is. T-Mobile weigert mij om de 400 internet snelheid te geven met behoud van oude contractvoorwaarden.

Op www.-tmobile.nl/voorwaarden zie ik niet de klantvoordelen die gelden voor klanten die aangemeld hebben voor 22 aug 2022...

PDF bestand verwijst mij door om in te loggen op T-Mobile en die vanuit daar je wordt je weer doorverwezen naar de website en weer terug naar het PDF bestand..

 

Op mijn postcode staat dat 1000mbit beschikbaar is ( ODF ) maar T-Mobile klantenservice zegt weer van niet. Ze geven alleen aan dat er 400 beschikbaar is, en die krijg ik niet omdat de klantvoordelen zijn gewijzigd. ik ben verhuist van A naar B en de verhuizing begin januari 2022 doorgegeven. 
Ik heb een internet fast abonnement icm unlimited data. 

icon

Beste antwoord door eric 2 January 2023, 11:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

In https://thuismy.t-mobile.nl/ kun je zien of en naar welke snelheden jouw bestaande aansluiting geupgrade kan worden. Elke locatie of snelheidswijziging die wordt uitgevoerd leidt tot het overgaan naar de nieuwe voorwaarden. Dat is vele malen door moderators beschreven in de topics. Zowel zij als de klantenservice kunnen de oude proposities niet meer kiezen in de systemen. Je wordt hier ook op gewezen als je een bestaande lijn zou willen aanpassen (zoals de printscreen van mijn thuis situatie)

De 10 euro korting is inmiddels 11,08 korting geworden vanwege de 8,6% inflatiecorrectie sinds gisteren.

 

In https://thuismy.t-mobile.nl/ kun je zien of en naar welke snelheden jouw bestaande aansluiting geupgrade kan worden. Elke locatie of snelheidswijziging die wordt uitgevoerd leidt tot het overgaan naar de nieuwe voorwaarden. Dat is vele malen door moderators beschreven in de topics. Zowel zij als de klantenservice kunnen de oude proposities niet meer kiezen in de systemen. Je wordt hier ook op gewezen als je een bestaande lijn zou willen aanpassen (zoals de printscreen van mijn thuis situatie)

De 10 euro korting is inmiddels 11,08 korting geworden vanwege de 8,6% inflatiecorrectie sinds gisteren.

 

Hi Eric,

 

Dankjewel voor je bericht. Ik ben eigenlijk op zoek naar iets anders namelijk:

Even in het kort mijn probleem: Ik heb op 3 januari 2022 mijn verhuizing naar een andere gemeente bij T-Mobile doorgegeven (vorig gemeente had ik altijd 1000mbit) tijdens het gesprek was er een interne fout en kon er geen 400 of 1000mbit geselecteerd worden. Echter gaf de klantenservice aan dat de snelheid wel mogelijk zou moeten zijn volgens het systeem en ook de website van T-Mobile gaf aan dat deze 2 snelheden beschikbaar waren. Al met al kon het in ieder geval tijdens het gesprek de 400 of de 1000 niet geselecteerd worden omdat deze grijs (niet clickable waren)
De klantenservice gaf het advies om voor nu anders 100 te selecteren en later dit nog aan te passen…Dus een verhuizing in laten voeren van A naar B met oude contractsvoorwaarden van 10 euro korting met internet '’fast'’ met daarbij geldende regels van *tot 1000 mbit mits beschikbaar.

Daarmee is eigenlijk alle ellende begonnen.
Rond midden januari zijn de abonnementen aangepast van T-Mobile en de prijzen verhoogd.
Na een paar keer bellen en duizenden e-mails verder geeft T-Mobile aan dat 400mbit beschikbaar is en deze geselecteerd kan worden, echter dan ga ik 20-25 euro per maand MEER betalen.

Ik wil graag een beroep doen op de toen geldende regels van *tot 1000mbit beschikbaar mits beschikbaar bij mijn klantvoordeel.

Waar kan ik deze klantvoordeel vinden zodat ik het zwart op wit per mail aan T-Mobile kan versturen?

 

Reputatie 7
Badge +14

De 400 Mbit mogelijkheid is pas NA januari 2022 beschikbaar gekomen. 400/1000 WBA (KPN) was nooit beschikbaar met de 10 euro korting mogelijkheid, en uiteindelijk ligt het in jouw contract vast dat je de 100 Mbit variant hebt afgesloten. Dat is bij mij dus ook. Als je nu toch sneller wilt dan is dat mogelijk, maar altijd met de nieuwe voorwaarden met 5 euro korting op de hogere abonnementskosten. Als je op het forum kijkt zijn er meer klanten waar de techniek vooruit gaat en hogere snelheden bschikbaar komen, maar altijd geeft de moderator aan dat dit alleen gekozen kan worden met de nieuwe voorwaarden.

Reageer