Beantwoord

overgang provider

  • 15 August 2023
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Ik heb een maand overlap van mijn oude provider (Ziggo) en de nieuwe provider T-Mobile. Volgens de installatie monteur kan ik de abo kosten van Ziggo via T-Moble terug ontvangen. Hoe doe ik dat ?

mvg, Peter

icon

Beste antwoord door eric 15 August 2023, 16:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @peter-sch , welkom op de community. 

Helaas klopt het verhaal van de Guidion installatie monteur niet. Je kunt soms gebruik maken van de overstapservice die t-mobile biedt, maar dat had indien mogelijk bij de bestelling moeten worden gedaan. De overstapservice service is een vooraankondiging naar de oude provider en een afmelding van het oude abonnement op de dag van de start van de t-mobile dienstverlening.

Als er geen overstapservice is, dan dien je zelf het opzeggen van de oude provider te doen en rekening te houden met hun opzegtermijn.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @peter-sch, goed dat je hier navraag over doet! Jammer genoeg kan ik geen overstapservice voor je regelen omdat je dit niet hebt aangevraagd tijdens het plaatsen van je bestelling of de dagen daarna, waarmee het antwoord van Eric klopt. Hierom raad ook ik je aan om zo snel mogelijk een opzegging bij Ziggo in te dienen. Ik ga dit ook zeker aangeven bij Guidion. Het liefst zie ik dat je altijd volledig heldere en duidelijke informatie ontvangt.

Desondanks wens ik je nog heel veel plezier met het Internet toe!

Reageer