Beantwoord

Overstap van koper naar glasvezel

  • 28 December 2023
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 1

L.S, 

Ik heb vandaag mijn abonnement van koper naar Glasvezel over gezet. Gezien de problemen met koper is dat nodig. Ik ben een oud T-mobile klant en heb alleen maar oude apparatuur ( modem en tv kastjes).Na overstap bericht ontvangen dat alle bestaande apparatuur gebruikt kan worden?Klopt dit wel of krijg ik alsnog een een nieuw modem?

Graag zou ik wel voor mijn beide tv’s de nieuwe media boxen ontvangen. Kan dat verstuurd worden?

Wat zit er allemaal in het pakket wat ik ga krijgen?

Groet,

Corrie.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 29 December 2023, 10:55

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @CorrieGoes, wat mooi dat je de overstap maakt! Daar gaan je zeker geen spijt van krijgen. Ik heb het meteen gecheckt, je krijgt van ons sowieso een gloednieuw modem en converter. Deze sturen we op tijd op. De TV Boxen hou je wel, ik begrijp dat je liever gebruik maakt van onze nieuwe Mediaboxen. Ik doe je bij deze de belofte dat ik dat voor je ga regelen, alleen mag en kan ik nu geen wijzigingen doorvoeren omdat we nog bezig zijn met de omzetting naar glasvezel. Stuur je mij een bericht wanneer je van je glasvezel abonnement geniet? Dan regel ik de switch naar de Mediabox voor je! 😊

Reputatie 1

Dag Cheyenne,

Dank voor je bericht en antwoord op mijn vraag.

Ik ga je zodra het werkt een bericht sturen.

Ik wens je een goede jaarwisseling alvast,

Groet,

Corrie. 

Reputatie 1

Dag Cheyenne, 

Inmiddels werkt mijn glasvezel. Ik mocht je bericht geven wanneer dit het geval zou zijn. Bij deze. Ik zou graag 2 nieuwe tv mediaboxen ontvangen. 
dank alvast. Corrie. 

Reputatie 7
Badge +9

Ha @CorrieGoes, fijn om te horen dat de migratie gelukt is. Ik zie dat dit vandaag gebeurd is, de order staat nog open en moet administratief nog op gereed gemeld worden. Dit kan een paar dagen duren. Zou je volgende week aan de bel willen trekken? Dan kan ik je de Mediaboxen opsturen! 

Reputatie 1

Dag Tommie,

We zijn een week later en naar mijn weten werkt alles naar behoren. Kunnen nu de nieuwe mediaboxen worden verzonden?

Dank.

Corrie. 

Reputatie 6
Badge +2

@CorrieGoes Super om te lezen dat alles naar behoren werkt! 😀 Ik ben direct het systeem ingedoken om te kijken of de order al is doorgelopen en gelukkig is dit het geval. Ik heb de Boxen gelijk omgeruild, deze komen binnen twee tot vijf werkdagen jouw kant op. Ik wens je alvast heel veel kijkplezier! 

Reageer