Overstappen naar Odido

  • 25 February 2024
  • 22 reacties
  • 287 Bekeken

Reputatie 1

Beste Odido,

Ik zit nu bij KPN maar ben totaal niet tevreden over de kwaliteit van het product.

Ik zat al eerder bij T-mobile/Odido en heb enorme spijt en wil nu graag terug naar jullie, ik kan mijn KPN abonnement nu nog opzeggen (2 weken bedenktijd) zonder met enorme kosten in de maag te zitten om terug te gaan naar Odido maar zou dan 1-3 werkdagen moeten overbruggen zonder internet.

Is het mogelijk als ik een nieuw contract afsluit bij Odido om een tijdelijke simkaart te krijgen voor internet? ik kan helaas niet zonder internet i.v.m. werk.

Gr,

Fam Verkerk

Teresa van Odido 2 maanden geleden

Welkom terug @verkerkk, we hebben je ontzettend gemist, dus wat super leuk om te lezen dat je er weer bent! 😀

Het is eigenlijk niet gebruikelijk, maar ik laat jou ook zeker niet in de kou staan. Je kunt gebruik maken van de voucher code om de tijd te overbruggen. Laat je het mij weten wanneer je zo ver bent? Ik stuur de code dan gelijk naar je toe. 

Tot snel! 

 

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 1

Ik ben al in het bezit van een Odidio simkaart met mijn mobiele abonnement.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @verkerkk 

Als je gebruik maakt van de overstapservice dan zal KPN blijven werken tot aan de datum waarop Odido zijn diensten kan leveren.

Reputatie 1

Hallo @verkerkk 

Als je gebruik maakt van de overstapservice dan zal KPN blijven werken tot aan de datum waarop Odido zijn diensten kan leveren.

Geldt dit ook voor als je nog in de 14 dagen bedenktijd zit dan? 04-03-is mijn bedenktijd over en het vroegst dat Odido kan komen volgens de website is 07-03.

Reputatie 7
Badge +14

@verkerkk Welkom terug! 😂

En anders is er nog de opties via een voucher maar dan moet je wel een simkaart van Odido hebben. Je kan dan een hotspot via je telefoon maken. Niet ideaal maar het werkt. Ik heb het een paar dagen moeten doen op die manier. 
Vraag even aan de KPN wanneer je kan gaan en hoe het verder werkt.

De moderators van Odido kunnen je het juiste antwoord geven hoe aan deze kant verder.

Reputatie 1

@verkerkk Welkom terug! 😂

En anders is er nog de opties via een voucher maar dan moet je wel een simkaart van Odido hebben. Je kan dan een hotspot via je telefoon maken. Niet ideaal maar het werkt. Ik heb het een paar dagen moeten doen op die manier. 
Vraag even aan de KPN wanneer je kan gaan en hoe het verder werkt.

De moderators van Odido kunnen je het juiste antwoord geven hoe aan deze kant verder.

Ja dat is precies wat ik nodig heb haha, hoop dat iemand van Odido vandaag reageert zodat ik de bestelling kan plaatsen. 😄

Reputatie 7
Badge +14

@verkerkk  Ik zal de moderators vragen je te helpen maar kan geen garantie geven of het snel kan.

Ik doe mijn best. 👍🏻

Die voucher komt wel goed (als het nodig mocht zijn) en je kan altijd nog een prepaid sim kaartje kopen dan werkt zo’n voucher ook

Reputatie 6
Badge +2

Welkom terug @verkerkk, we hebben je ontzettend gemist, dus wat super leuk om te lezen dat je er weer bent! 😀

Het is eigenlijk niet gebruikelijk, maar ik laat jou ook zeker niet in de kou staan. Je kunt gebruik maken van de voucher code om de tijd te overbruggen. Laat je het mij weten wanneer je zo ver bent? Ik stuur de code dan gelijk naar je toe. 

Tot snel! 

 

Reputatie 1

Welkom terug @verkerkk, we hebben je ontzettend gemist, dus wat super leuk om te lezen dat je er weer bent! 😀

Het is eigenlijk niet gebruikelijk, maar ik laat jou ook zeker niet in de kou staan. Je kunt gebruik maken van de voucher code om de tijd te overbruggen. Laat je het mij weten wanneer je zo ver bent? Ik stuur de code dan gelijk naar je toe. 

Tot snel! 

 

Top! ik heb de bestelling geplaatst. 😀

Reputatie 7
Badge +14

@verkerkk  Laat even weten hoe dit afloopt enz.ben nieuwsgierig of het allemaal soepel verloopt.

 

 

Reputatie 1

Welkom terug @verkerkk, we hebben je ontzettend gemist, dus wat super leuk om te lezen dat je er weer bent! 😀

Het is eigenlijk niet gebruikelijk, maar ik laat jou ook zeker niet in de kou staan. Je kunt gebruik maken van de voucher code om de tijd te overbruggen. Laat je het mij weten wanneer je zo ver bent? Ik stuur de code dan gelijk naar je toe. 

Tot snel! 

 

@verkerkk  Laat even weten hoe dit afloopt enz.ben nieuwsgierig of het allemaal soepel verloopt.

 

 

Helaas nog geen code ontvangen.

Vandaag wel het installatie pakket ontvangen! 😁

Nog een vraag ik kan mijn nieuwe abonnement niet koppelen aan het email adres om zo de TV inlog te krijgen en krijg ik deze error:

Als het nodig is kan ik de informatie sturen in een PM om dit voor elkaar te krijgen (klantnummer, bankrekeningnummer etc.)

Reputatie 5
Badge +4

Hi @verkerkk super om te zien dat je het installatiepakket ontvangen hebt! Ik stuur je gelijk een privébericht met de vouchercode zodat je hiervan gebruik kan maken. 

De melding die je nu krijgt met het koppelen van jouw account kan ermee te maken hebben dat er nog een oud account bij ons gekoppeld staat, maar het kan ook zijn dat we jouw rekeningnummer tijdelijk moeten aanpassen. Wil je jouw klantnummer toevoegen in jouw profiel of mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer sturen in een privébericht? Dan kan ik hiernaar kijken voor je! 

Reputatie 1

Hi @verkerkk super om te zien dat je het installatiepakket ontvangen hebt! Ik stuur je gelijk een privébericht met de vouchercode zodat je hiervan gebruik kan maken. 

De melding die je nu krijgt met het koppelen van jouw account kan ermee te maken hebben dat er nog een oud account bij ons gekoppeld staat, maar het kan ook zijn dat we jouw rekeningnummer tijdelijk moeten aanpassen. Wil je jouw klantnummer toevoegen in jouw profiel of mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer sturen in een privébericht? Dan kan ik hiernaar kijken voor je! 

Super!

Ik heb je een PM gestuurd :)

Reputatie 1

Hi @verkerkk super om te zien dat je het installatiepakket ontvangen hebt! Ik stuur je gelijk een privébericht met de vouchercode zodat je hiervan gebruik kan maken. 

De melding die je nu krijgt met het koppelen van jouw account kan ermee te maken hebben dat er nog een oud account bij ons gekoppeld staat, maar het kan ook zijn dat we jouw rekeningnummer tijdelijk moeten aanpassen. Wil je jouw klantnummer toevoegen in jouw profiel of mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer sturen in een privébericht? Dan kan ik hiernaar kijken voor je! 

Super!

Ik heb je een PM gestuurd :)

Ik heb ook mijn Klantnummer aan mijn account toegevoegd.

Reputatie 5
Badge +4

@verkerkk Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er inderdaad nog een oud abonnement gekoppeld stond op jouw e-mailadres. Dit heb ik nu helemaal voor je verwijderd zodat je weer een heel nieuw account kan aanmaken. Wil je het me laten weten of het koppelen nu in één keer goed gaat? 

Reputatie 1

@verkerkk Ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat er inderdaad nog een oud abonnement gekoppeld stond op jouw e-mailadres. Dit heb ik nu helemaal voor je verwijderd zodat je weer een heel nieuw account kan aanmaken. Wil je het me laten weten of het koppelen nu in één keer goed gaat? 

Nog steeds dezelfde error helaas.

 

 

Reputatie 1

Kan ik in ieder geval al vast via PM mijn TV Klantnummer en PIN krijgen tot dit opgelost is? we hebben nu geen mogelijkheid om tv te kijken helaas.

Reputatie 5
Badge +4

Zeker @verkerkk, ik maak dit gelijk voor je in orde en ik kijk met je mee naar de foutmelding! 

Reputatie 1

Zeker @verkerkk, ik maak dit gelijk voor je in orde en ik kijk met je mee naar de foutmelding! 

Hey Nora,

Zou je voor mij alle apparaten willen ontkoppelen die gebruik maken van TV Anywhere? hij geeft aan dat er teveel apparaten gebruik maken op dit moment en ik kan het helaas zelf niet ontkoppelen of ik ze de optie in ieder geval niet.

Bedankt!

Reputatie 1

Zeker @verkerkk, ik maak dit gelijk voor je in orde en ik kijk met je mee naar de foutmelding! 

Hey Nora,

Zou je voor mij alle apparaten willen ontkoppelen die gebruik maken van TV Anywhere? hij geeft aan dat er teveel apparaten gebruik maken op dit moment en ik kan het helaas zelf niet ontkoppelen of ik ze de optie in ieder geval niet.

Bedankt!

Laat maar het is al gelukt :sweat_smile:

Reputatie 1

@Nora van Odido @Tommie van Odido 

Beste Odido, zou ik nog een code mogen voor unlimited internet ik moet nog 2 dagen overbruggen i.v.m. Guidion die niet eerder kon dan de 13e en de code die ik nu heb voor unlimited internet loopt maar tot de 11e.

 

Gr,

Verkerk

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @verkerkk, daar wil ik je graag bij helpen! Jammer dat Guidion niet eerder kan komen, ik had het graag voor je gehoopt. Ik zal je snel benaderen via een privébericht om je een reserve vouchercode toe te sturen.

Geef het gerust aan als wij nog iets voor je kunnen betekenen. Ik kijk uit naar de komst van Guidion, ik heb vertrouwen in hun bezoek!

Reputatie 1

Hoi @verkerkk, daar wil ik je graag bij helpen! Jammer dat Guidion niet eerder kan komen, ik had het graag voor je gehoopt. Ik zal je snel benaderen via een privébericht om je een reserve vouchercode toe te sturen.

Geef het gerust aan als wij nog iets voor je kunnen betekenen. Ik kijk uit naar de komst van Guidion, ik heb vertrouwen in hun bezoek!

Topper! bedankt

Reageer