Beantwoord

Overstapservice niet uitgevoerd?



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Olgers

Mocht je geen account hebben dan zou je het ook even kunnen navragen bij de klantenservice op telefoonnummer 020 - 754 4444.

 

Wat geeft je My Tele2 account aan als je daar inlogt, lijkt mij dat daarin wel iets vermeld staat over de diensten die je wel of juist niet afneemt (lees actieve/inactieve diensten) ?

Reputatie 1

Dank voor de reacties.

Klinkt allemaal positief. Maar ik zou zo graag willen weten òf mijn Tele2 abonnement echt opgezegd is door T-Mobile.

Of moet ik daar pas na vele weken achterkomen om vervolgens alle moeite moeten doen om het teveel betaalde terug te krijgen. 

 

Aanvullend op @Waqqas

Website van Tele2;

Je geeft op 9 maart je opzegging door per 9 april. We factureren tot en met 30 april. In mei krijg je van ons een je zogenaamde eindfactuur. Als je verbruikskosten hebt gemaakt tussen 9 en 30 april, zie je deze ook terug op de laatste factuur in mei. Het bedrag dat je op de eindfactuur onder “Vergoedingen” ziet staan wordt eerst verrekend met eventueel openstaande bedragen. Als je dan nog een bedrag tegoed hebt (meestal is dit zo), wordt het binnen 4 weken na dagtekening van de factuur van mei terugbetaald op het bij ons bekende rekeningnummer.

 

Binnenkort zal je dus nog een eindfactuur ontvangen.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Olgers 

Het kan zo zijn dat het abonnement bij Tele2 wel beëindigd is maar ipv abonnementskosten voor 7 dagen hebben ze abonnementskosten voor de hele periode in rekening gebracht. Ik denk dat je de abonnementskosten voor de overige dagen wel teruggestort zal krijgen.