Beantwoord

Overstapservice niet uitgevoerd?



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Olgers, om je een zo concreet mogelijk beeld te schetsen van waarom de Overstapservice geweigerd is, zet ik je vragen en de bijbehorende antwoorden hieronder:

  1. Het klantnummer, c.q. contractnummer, was niet correct;
  2. T-Mobile heeft geen juiste gegevens ontvangen en daarom is het dossier geweigerd. Het aanmaken ervan kan ook met foute gegevens, maar wordt dan vervolgens afgewezen door de uitgaande of inkomende provider;
  3. Moderators hebben geen enkele inzage in jouw mailverkeer. Een moderator-edit wordt inderdaad in topics gebruikt wanneer je openbaar persoonlijke gegevens deelt, dat staat los van geautomatiseerde e-mails;
  4. Helemaal begrijpelijk en dat is ook verstandig, toch is deze e-mail erdoorheen geglipt. Ik kan hieronder een screenshot plaatsen van de desbetreffende e-mail.

Dit is de e-mail die op 31 maart verstuurd is vanuit ons:

 

Reputatie 7

Hi @Olgers,

Thanks voor je berichten! Ik vermoed dat je door het bovenstaande issue met het e-mailadres, geen welkomsmail hebt mogen ontvangen. In deze mail linken we door naar de omgeving waar je gemakkelijk de ViaPlay voucher kan activeren. Geen zorgen - ik heb direct de waarde van deze voucher vergoed, zodat dit bedrag toch bij jou terecht komt! Deze korting zal ook zodanig met de volgende factuur worden verrekend als de vergoeding die hierboven is vernoemd. 

Ik heb je daarbij ook direct een privébericht gestuurd met klantgegevens, zodat je precies op de hoogte bent. Nogmaals excuus voor het ongemak, en mocht je onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het vooral weten.

Reputatie 1

Dag Jason, dank voor je bericht.

Ik heb nog 2 vragen betreffende de volgende punten:

  1. punt 1: Het klantnummer, c.q. contractnummer, was niet correct; Wie heeft het foutieve klantnummer, c.q. contractnummer aan T-Mobile doorgeven? Niet Breedbandwinkel want die heeft er mij niet om gevraagd. Ook niet van mij omdat ik enkel contact heb gehad met Breedbandwinkel, niet met T-Mobile. Dus graag een bewijs van wie T-Mobile het foutieve nummer ontvangen heeft.
  2. punt 4: De e-mail die op 31 maart verstuurd is vanuit T-Mobile: naar welk e-mailadres is dit verstuurd? Graag een voorbeeld mét e-mailadres van geadresseerde. Zie mijn eerdere bericht hierover.

Je begrijpt dit laat mij niet los, omdat ik vind dat ‘de oorzaak’ dat dingen fout gaan vaak bij de klant neergelegd wordt. Vaak terecht omdat het voor sommigen er niet makkelijk op wordt. Elk bedrijf, elke website, elk scherm, werkt anders. Het een nog klant(on)vriendelijker dan de ander.

Maar soms kan de oorzaak ergens anders liggen.

Dank en vriendelijke groet,

Rob Olgers

Reputatie 7
Badge +16

Ah excuses, ik dacht dat dat duidelijk was uit de zin erna; goede toevoeging! 😄👍

Reputatie 7
Badge +16

Nergens voor nodig, klasse dat je het benoemt - het was duidelijk niet meteen evident waar het om ging! 😄